Min hylla...

...diskuteras flitigt av herrarna på pokerklubben -tydligen...
"Man försöker se henne i ögonen när man ska till och heja men det går lixom inte..."
Roligt att jag kan roa nån ivf...
Chockade väl säkert hoforsborna denna sommar genom att vi var ute mycke, jag och min hylla alltså...
Nästa års sommaralbum på facebook ska jag döpa till "Jag coh min hyllas vilda äventyr!" lr nåt sånt...
Och lägga ut bilder på BARA vi två... tre...?

Jag ska starta upp och ha pokerkvällar för tjejer... Då ska det smuttas på cider och diskuteras killars snoppar... Vilka givande kvällar det kommer bli!

Rätt roligt ändå... Lördagsnöje... Satt och försökte räkna ut hur många snoppar jag sett under min livstid...
1....2....3....4....5....6...7....8.... Nääääe... Jag har inte BARA sett 8 st... Mitt jobb ger mig verkligen möjligheter att träffa på snoppar... Dagligen... Drömjobbet? Njah...
Och sen har det juh hänt att man gått in på fel toa på Harrys nån gång...
Hahaha... Så himla skoj när de står vid pissoaren.... Ropar man nå roligt då så vänder sig folk om! ;P
´
Jaaa... snoppar dyker sannerligen upp lite varstans...
Tyvärr finns de aldrig någon bredvid mig på morron när jag vaknar... *suckar*

Ska upp tidigt imånbitt och jobba... bläh...
Tänkte ta friskvård imån men det blir nog inte så...
Har varit så himla duktig nu i 2 hela dagar med mat och motion! woohooo... hahaha...
Moa-jäveln gjorde negerbollar på jobbet... Varje gång jag öppnade kylen skrek de: " kom och ät oss Therese!! Vi vill de!" *muttrar*


Aja... Sängen nästa!



Fjonkan - har inte fått upp de andra hyllorna än...

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Ja folket utanför toan kanske vänder sig om och funderar va fasen du ska in på herrarnas för :P

Älskar dig sii-sii... Står inte på förrän du väger mindre än mig igen.. Slafsade i mig en hel chipspåse på 2 kvällar... Puhh... Ska träna på måndag på plan 13.

Vi kan väl höras i veckan som kommer?

Puss o kram!

2009-09-13 @ 00:53:46
Postat av: Matte

Får undersöka det där med din HYLLa :)...tycker inte dom ser jättestora ut...men men...fina iaf :)



Det ska ju vara nått bakom pannbenet åxå....och det verkar ju du ha gott om

2009-09-13 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0