Man lär sig...

...nåt nytt varje dag... De är juh det jag säger! Senaste nytt... På Fråga olle dokumentären... Orgasmmaraton... lr onanimaraton... Visste ni att de fanns? Snacka om sjuuuka grejer...
Jag satt och tittade på tvn med faschinerad blick... BS med en lätt äcklad blick... Hahahaha...
Men så är jag juh yngre och mycket mindre erfaren.... ^^

Visade BS mina armmuskler ikväll... DÅ kikade hon med faschinerad blick! :D
Fräna vavava? :P
Hon fick se mitt blåmärke med... Mitt jag-vet-vad-jag-pysslade-med-i-helgen-fastän-jag-försöker-förtränga-det-blåmärke... Det är stoooort... Och det gör ont när man rakar benen... "/

Is it truuuuue... Vet fortfarande inte vilka som gick vidare i idol... Tråkigt att man inte får veta på en gång....jöööh...
Såg att Clara inte gick vidare... Men hon kommer säkert komma med när juryn får bestämma några senare...

Matte: Näe jag vet inte vem du äääär... Skicka mig ett meddelande på fejsan då?! :D
Har försökt kika upp ditt ipnr men de gick itne så braaa... hahahaha... Jag = Snokar-Sonja....

Aaaaaaaajj! Jag fattar det inte!! Varför får jag finnar I kinden?! De gör svinont....

Imån lär jag komma ihåg att köpa shit-house-paper...
Som ni märker håller jag på att träna upp engelskan inför resan... Det går mycket bra på mina lärarlösa lektioner... hehehe....

Lär tvätta och plocka ögonbryn oxå... ååååh...

Förresten... Va rent och fint och framförallt: Skönt de var att komma hem och se att disken var diskad!!
Jaa, jooo... Det var iofs jag som diskade innan ja åkte till jobbet idag men ändå...
Lyxigt på nå vis... Har varit en slöapa på diskfronten... erkänner...

BS: Har du lust att förbarma dig över mitt slitna hår nån dag nästa vecka?
Topppa lite... Skulle eg ha haft i lite förg men de får ja ta senare... blääh...
Är inne i en inte-tycka-om-mitt-hår-period... Så jädrans slitet så de finns inte...

Aja... Nu väntar sängen!



Fjonkan - Är faschinerad av sina biceps... faschinderad är ordet! :D

Kommentarer
Postat av: Bs

Kan jag väl,men får jag "toppa" så mycket som jag vill??? Och som egentligen behövs??

2009-10-01 @ 14:52:45
Postat av: Lil Sis

Du kan ju prova att klippa fjonk såsom hon klippte mig på mellanstadiet, pottfrilla...

morr

2009-10-01 @ 19:06:33
Postat av: Sandiie

Du är utmanad i min blogg. :)

2009-10-01 @ 22:07:08
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0