I andra tankar...

...mmm... satt här i godan ro framför datorn... lallade lite... Sen kom jag på Shit! Ägget!! Hahaha... Vill man ha ett riktigt hårdkokt ägg ska man koka det i 20 minuter... Hahahaha...
Man lär sig något varje dag!
Hur tråkigt skulle det vara om man inte gjorde nya upptäckter?

Imponerade på min LS man igår... För att jag visste vart polstjärnan låg...
"Har jag lärt dig det Therese?"
Hahaha... Lite kan jag faktiskt själv...

Mmm... Ska som sagt sluta blogga... Jojje sa igår: "Man behöver inte träffa dig så ofta Therese, de är bara att läsa din blogg..." Hahaha...

Fick ett uppdrag av Ma igår oxå... Köpa cigg... Bra... Skicka in en att köpa cigg som är huuur anti det som helst...
Känns fel att köpa cigg när man inte röker själv... Känns fel att bidra till lungcancer och allt annat skit man får av det...
Men det skulle inte upprepas sa hon... Tack... hehehe...
-Behövde inte visa leg heller... Så alltså ser jag inte ut som 17 längre... *gråter* hehehe... lr näe, jag skulle inte vilja se ut som jag gjorde när jag var 17... hua...
Mycke bättre att va 25...

Hahaha... BS reaktion på "Man kan alltså va snygg fastän man är över 30..." hahahaha...
Lugna ner dig! ;)

Idag har jag en vilodag... Sovmoron till 09.10.
Ingen morronpromenix...
Ska på kalas senare... Johan fyller... Han ska få min tårtbit i födelsedagspresent... hehehe... Inget gör honom gladare än maaat! ;P
Funderar på en promenix runt dammen lr nåt innan jag åker från hofors...

Åååååh! Har fått världens jävla finne på hakan! Stor som en apelsin... Jag överdriver inte ;P
Ont gör den oxå... aaaajj...

Vad skulle jag säga... 47 DAGAR KVAAAR! hahaha... Satt hemma hos LS och Jojje igår och kikade på bilder... taxfree... Flygplansstolar... Oooo... Det suger till  i magen vill jag lova...
Har sprungit runt i min bikini här på fm.... igen... Damn va snygg den är...
Provat kjolar och skor oxå... iiiiii...
Sitter och funderar på vad i helsifyr man ska åka i för kläder? Det ska juh va bekvämt lixom...
Minst 10 timmar flyg = inga jeans ivf... Lär klura på de där...

Läste lite om bagage på arlanda.se... Tanken som for genom mitt huvud var: Hur tungt är eg 5 kilo? Hahahaha...
Blondie... Lär kolla upp det med :P

What can I say, what can I do?
Ska nog beställa några skivor... Dead by April, Offspring och Takida är ja sugen på...
Vi får se... Kanske inte ska prioritera skivor som det ser ut just nu...
Det är juh faktiskt ingen som friat än, kosntigt nog... Aja... De kommer väl kanske...
Kanske hittar mig en snygg surfare på Aruba så att jag blir kvar där...? Vem vet...
Hemmafru på Aruba... Låter inte så dumt... hehehe...

Näe... Om jag ska ta och utöva lite kroppsvård!
Duscha, raka, plocka, klippa... Skulle behöva lite färg i håret oxå... Mkt jag behöver nu...


Fjonkan - This is who I am...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0