Ett skönt ligg...

...med petflaska fylld med hett vatten är väl vad jag får nöja mig med inatt...
Hade man varit kille hade man kommit undan både med att packa resväskor och magont... *gråter en skvätt*

Idag har jag tvättat... Passade på medans mina nattgäster fortfarande sov...
Hann med 3 maskiner... Intressant....

Har haft middagsbjudning här idag... LS, Jojje, Ma & Mi åt här... Kotletter, klyftpotatis, hemmagjord brunsås och sallad! Mumms! Såsen är underbar! Lr hur Ma?? ;)
Sååå...Ser fram emot ännu en supergod matlåda imån! hehe...

På kvällen åkte jag och Ma och köpte de där stolarna jag hittade på blocket... 4 stolar för 100:- Ett riktigt kaaap!
Alla asgarvade när jag sa att jag prutat ner dom typ 20:- lr nåt... hahaha...
Lämnade av stolarna hemma hos pappa... ska måla och slipa dom där...
Har raggat sandpapper utav Jojje... Hihi...
Undra vart jag ställt målarfärgen...? Humm... Har ingen lust att köpa en ny burk innan den gamla är slut... kosta fan 2-3hundra...
Aja... Kul att ha ett projekt på G... Hoppas de blir bra bara!

Hahaha... Ma stoppade handen i din katts rumpa idag LS! Och hon var tvungen att lukta pådet efteråt! hahaha.. Knäppis ;)

Var och matade M´s katter oxå... de är på semester i stugan.. Ska mata dom i helgen :)
Missemuuusis....

Aja... Nu ska jag roa mig me att kika inredning på nätet... Finns hur mkt som helst!
Jag vill ha väggord! Och en skylt till mitt kök....
"Dinners ready when firealarm goes off" Hahahaha... Den är så braaa! :D
Aja...



Fjonkan - Funderar på att sluta blogga så hon slipper stalkers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0