Dear penis...

...I don´t think I like you anymore... You used to watch me shave, now all you do is stare at the floor...
Oh, Dear Penis... I don´t like you anymore...
It used to be you and me, a paper towel and a dirty magazine... That´s all we needed to get by...
Now it seems things have changed, and I think that you´re the one to blame...
Dear Penis, I don´t like you anymore...

He says...
Dear Rodney. I don´t think I like you anymore...
´cuz when you get to drinkin´, you put me places I´ve never been before...
Dear Rodney, I don´t like you anymore...

Why can´t we just get a grip on our man-to-hand relationship?
...And come to terms with truly how we feel...
If we puts our heads together, we´d just stay home forever...

-Dear Penis I think I like you after all...
-Oh and Rodney while you´re shavin´, shave my balls...



Jaa, den här väldigt vackra sången har jag så fint gått och nynnat på på jobbet idag... Hahaha!
Den fastnar lixom på hjärnan... På något konstigt vis...
Fick tillslut bröja på en annan låt... och då fick jag de andra i personalstyrkan att börja nynna påden... Ja men vafaaan... "Oh Carol..." Skitbra...


Hahaha... Igår fick skrattade vi så vi grät på jobbet...
Hela kvällen gick jag runt med vad jag trodde var en kurrande/knorrande mage...
Tänkte att jag kanske inte var van med maten jag börjat äta...
Hade ätit både lök och ägg...
Tillslut så kom jag på att det var jobbtelefonen jag haft i fickan som "knorrat"!
Hahaha... Den låter tydligen när den är urladdad...
Är jag blond på riktigt lr?! ;P


Jahapp... Idag då... Jobbat... Promenixade vanliga svängen... Har grym träningsvärk överallt typ och jag är så jävla nöjd! Finns det nå skönare än träningsvärk?! ;P Hehehehe...

Efter promenixen lagade jag kycklinggryta... Åt sallad till... Mumms! Åkte sen hem till pappa och tvätta... Ja, handla lite oxå...


P:
Gratulerar ännu en gång till din nya titel som morbror! Skitfränt! :)


Vad är det med karlar och sjukdomar?
Bara för att man har lite feber och hostar har man gått och fått svininfluensan...
(Jag vet att jag kommer få ta tillbaka det där om så är fallet...)
De är juh dumt att tro att det bara är en hörtförkylning... Karlar, karlar, karlar...
Blir man någonsin riktigt klok på dom??
Tror inte de...


Matte:
Tack för de fina ledtrådarna...
Nu är det min tur.
Av dömma av de du skrev om min sk. desperation, kommer du säkert från Dalarna...
3 mil från Hofors... Falun - Sandviken.
Har vi inte träffats är du garanterat från Faluhållet.
Du är äldre än mig. Av dömma på din stavning.
Du har facebook.
Vi har säkerligen gemensamma vänner.
Du är nog en desperat singel oxå...

Hur många rätt har jag?!


Satt och funderarde på om jag sak ha en moster-systerdotter när löningen kommit...
Hon kanske behöver en ny handväska min lilla skrutta... :P
Mm, Och hennes moster får nöja sig med att köpa en rygga... kul ivf.. :P
Mm.. får fundera lite til på de dära...

Näe fy fan...
Nu blire sängen nästa!
Aptrött...



Fjonkan - think i like you after all....


Kommentarer
Postat av: Matte

Nummer 1 är fel...inte från dalarna

nummer 2 är rätt...är säkert äldre än dig....vet ifs inte din ålder



nummer 3 fejjan har jag :D



Nån gemensam vän har vi



inte singel....och har aldrig varit desperat sådan :)



Antal rätt får du räkna själv :)

2009-09-17 @ 07:01:29
Postat av: Petri

Tack för den!

2009-09-28 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0