Biopremiär...

...idag på "flickan som lekte med elden" Jag vill se den... "Män som hatar kvinnor" var juh superbra! Har höga förväntningar... Tycket att nån vänlig själ skulle komma och kidnappa mig för att sedan bjuda mig på bio...
Men ikke... Lr ja, helgen är juh inte över än... hehe...
Skulle ha varit och köpt mig Läckbergs nya bok oxå... Gud va jag lät... Va heter det när man är intresserad av sånt däär? Aja. Skitisamma... Hehehe...

Meeeeen.. Jag....
Fick precis användning för det enda mordvapnet jag har i denna lägenhet; Flugsmällan.
Små flugor skiter jag väl i... Men när det tydligen flyttat in feting-getingar, då vill jag inte vara med längre!
Det skulle ha filmats och lagt ut på youtube! Hahaha... Vilken fight...
Men det slutade ivf; Fjonkan vs. Fetgeting 1-0.
Jag gillar eg inte att döda... ;P

I morse klev jag upp 05.20... Packade de sista och for iväg till HH...
Idag var vi 4 tjejer som simma... Jag, SM, Mli och Elin... 40 längder - 35 minuter... hahaha.. Jaaa, jag är otränad men jobbar på det!
Är rätt impad på mig själv att jag fixade att jobba direkt efter... Lr ja, jag varnade mina kollegor när jag kom innanför dörrarna...
Var tvungen att käka frulle... Annars hade jag inte fixat de... Humör-Lisa... Hehehe...
Blev en tallrik gröt och 2 ägg... Senare blev det kiwi och banan... Glömde köpa flera idag... Skiit...  aja... Får klara mig ändåå...

Aaaaah... Men väl där på HH då... De släcker juh ner något och har en kandelaber tänd osv...
Och jag har juh börjat se dåligt... (Erkänner....) Såg inte vad de var för folk i banorna förens ja var där själv...
Mmmm... Och vem var där då? Jo, han som jag talade om för här i somras att jag tyckte han va såååå snygg...
Han tyckte jag var sååååå  dryg... Hahaha... Men vadå... Jag var full som ett ägg... Ska väl inte skylla på det...

Man kan tydligen vara rätt snygg fastän man är över 30... Ooo... Hahahaha...  ;P
(Såg honom på ica efter jobbet oxå. typiskt)

Kikat idol hos BS ikväll... Kul kul...

Vad i helsifyr... Mitt hår är fortfarande fuktigt fastän det är typ 14 timmar sen jag blötte ner de... Fränt... Alldeles lockligt blire oxå... De är SNYGGT med självlock... Så deee sååå....

Matte: Du behöver inte fria till mig -det är lugnt. Ge mig dig adress så skickar jag räkningarna till dig så löser det sig ändå! :P
Ja, lite jobbigt känns det att simma innan jobbet... Men det är SÅ värt de när man känner sig 40 kg lättare utav det!


Ååååh. Fy faaaaan va trött jag äääär... Ögonen rullar i huvudet... puh...



Fjonkan - är uppsjungen såhär innan läggdax...

Kommentarer
Postat av: Bs

Jag är oxå impad av att du simmade innan jobbet,igår och dessutom så kom du till jobbet med ett leende på läpparna! Vad glad jag blev då..

Klart som FAAN att man kan vara snygg när man fyllt 30!!!!!! Trodde du nå annat eller?!? Hrmfff!!!



Puss påre

2009-09-19 @ 06:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0