Är det någon...

..som eg förstår sig på mig och min jävla blogg?
Jag skriver i gåtor... Men jag formulerar mig väl ivf riktigt?
Skriver oftast inte ut hela namn då jag inte vill lämna ut folk...
M, Ma & Mi, M & J, M & J, Jojje, LS, BS... Uuuh...


Idag har jag haft lite rehabtid... Vakna, kika datorn, duscha + raka ben (för att få må liiite bättre)
Åkt bil med M... Ockelbo - Järbo... Flängt runt som en galning för att sedan komma hem och känna panik över att vara ensam... Ja kan inte va själv... Sjukt...
Som tur va ringde J och ville bjuda på mat... Så jag åkte dit och vi lagade lite gotta...

Nu är ja hemma igen... 23.30... SKa upp och jobba tidigt imån men de känns som om jag skulle kunna sitta vaken hela natten... Även om jag vet att jag kommer somna på direkten om ja lägger mig ner...
Jag känner mig... tom... Omotiverad... Så lägligt att det kommit gula löv på träden oxå... Precis vad jag behöver...


Fjonkan - Väck mig när september blivit oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0