Vinterdäck...

...on! Jaa, nu fick det vara nog! Det kan diskuteras ifall jag är en fegis lr inte... Så äre ivf... Tyckte jag höll ut länge nog? Annars brukar jag byta på en gång det visat minusgrader ute...

Pappa bytte däcken åt mig... Jobbar såna jävla trök tider hela veckan så tid till byte av däck hade inte funnits för mig... Annars hade jag gjort det själv! Bra kvinna reder sig själv vet ni ;) 
Ställde däcken i mitt förråd nu... Så det inte kan gnällas mera... Hehehe... Utav att lyfta i och ur däcken så såg det ut som om jag tillbringat en heldag i garaget... Hehehe... Skiiiitig... Kan juh låtsas att jag varit driftig ivf! ^^ hehehe...

Jobbade juh dubbeln idag... Vanligtvis aptråkigt... Handlade när ja sluta... Åkte hem... Lagade mat... Jen och Alicia kom och luncha med mig! Trevlan! De är så tröök att äta själv... Så idag blidde de kassler, bea, chilichampinjoner, gelé, sallad och klyftpotatis... Jag åt BARA 4-5 klyftpotatisar... BARA...
Sån mat på en tiiiisdag... Så kan man göra när man är singel och har en inkomst till hemmet ^^
eeeeeh... njäe... Eg inte... aja... I brist på annan mat... Gott vare ivf!

Efter maten myste jag med Alicia... Nagelvård, fotografering och flaskmatning stod på schemat! ;P Hehehe...
Ska lägga ut korten på fejsan sen nån dag... Ska ni få se baddaren! ;D
Sötnöööt! :)

Grilla 20 minuter efter jobbet ikväll... Sköööönt! Tänkte bruna på mig till fredag... Behövs inte så många ggr...
Utgång Falun, Gävle? Visar sig...
Faan... lär leta på min hårfärg oxå... Typiskt om de slutat med den... Min vanliga tuuur... Ser ut som fan i huvudet nu... usch...

tordis:
Okej... En till stalker... fint...  ^^

Matte:
Det är mkt killar inte förstår... De vet inte vad de missar om jag säger så...
Massor av killar efter mig när jag är ute.. njäe... knappast... Och vad är fel ställe?
2 utav de bättre killar jag träffat har jag hittat på krogen... Ah... och se hur de gick... Näe nu ska ja inte va sån...
Bitterfitta... Hahahaha...
Och jaa, jag tror de är Uffe L... Skriver som sagt bara sånt som poppar upp i huvudet på mig... Lyssnar inte på Uffe... Har väl hört den där meningen nånstans... Troligtvis...
Kom igen och mejla mig på fejsan nu då!!
Jag bits inte... Naffsar lite men bits absolut inte! :D

Sitter och funderar på gymmet imån... Men jag börjar 12... och jag är rätt trött... Så en sovis skulle sitta fint imån... Kanske tar de på torsdag istället...

Jaaa! Jag lär köpa den där boken!
"Alla får ligga"
Den verkar verkligen superbra! ...Ja, ivf när han berättade om den...
"Med mycket humor och glimt i ögat beskriver Henrik flirtens väg till dejt i tre steg:
Attraktion, relation och förförelse. Boken är helt befriad från slitna raggningsfraser och uppvaktningsknep. Den stora hemligheten är istället inställning och attityd. Och när du väl lärt dig det har du förmågor som inget silikon eller gymkort i världen kan konkurrera med!"

Jag har stora tuttar och ett gymkort... Det krävs alltså mer än så?! ^^ Hahahaha...
Ah.. Den där ska jag önska mig i julklapp! Hör ni det nu då alla?! :P
177:- på bokus.com

Näe nu så... Fyy så trött ja blev...
Om typ 50 minuter äre 17 dagar kvar!! :D Ooooooo!!
Storshoppade shampoo och balsam idag... De på ica lär tro jag är galen... (Vilket jag oxå är)
De kostar att ha långt hår... Vad de kostar / år vill jag inte veta! Men om man räknar på typ 100:-/månad som det MINST går åt till sånt där så är de juh 1200:- Sjuuuukt... På mitt HÅR lixom... Gaaah...
Herregud... Undra vad jag lagt ut på det eg.... :S

Näe nu så... gäääääsp...



Fjonkan - Skulle vilja var gift med en massör ikväll...

Kommentarer
Postat av: tordis

hehe :)

2009-10-21 @ 06:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0