Törs jag...

...säga att jag ska dricka nån öl ikväll...? OBS!! Nån öl...
Var på systemet här hemma för första gången någonsin idag... Hatar att beställa över disk...
Köpte mig 4 öl...
När jag kom hem och klev ur bilen tappade jag systemkassen så en öl gick sönder... Det droppade massa på mina skor oxå... Så jag luktade gammal pantauotomat där ett tag... Hahahaha...
Sånt som går när man är trött, hungrig och stressad!
Prata med Ma som satt ute på balkongen samtidigt som jag fixade... Så jag skyller liiite på henne! hehehehe...

Har precis mölat i mig 3 korv med bröd... Laddad inför utekväll i Sandviken med brudarna! :D
Tjooohooo! Lr ja, de ska bli trevligt ivf! TJOHOOO hade det varit om vi tagit oss till Falun där alla grabbs finnes! ;P

Jajjemen... Trött i huvudet idag... Det var SÅ skoj att vara med i skolan och kika!
Jag skötte mig galant! Har dock lite klagomål på en del....
1. För stora barngrupper... 2. skolmaten... och matmiljön... Under all kritik... 3. Lärarnas koll på barnen på rasterna... Vafan ser det  inte till att ALLA barn drar igen jackan när det blåser smäjävlar ute?!
Tror dessutom attt LS som läst 10p pedagogik på HiG skulle ha klarat av att leka leken med barnen bättre...
Aja... Hahahaha...

Aaaah... Är man gammal lr är man gammal när man festat med barnens FÖRÄLDRAR!? Känns såå....
Träffade på 2 pappor idag som jag såååklart skämt ut mig lite inför... Min mun goes wild when im drunk... ^^
1a pappan hajja till när han såg mig.. Det blev ett kort "Hej."
-De va han som inte kände igen mig för att som jag sa: "Blivit äldre och snyggare" Hahahahahahahaha!!!!!
Andra pappan missade mig på skolan... Puuuh... Tur för mig tyckte jag då jag typ talat om för honom hur snygg jag tyckte att han var... Men bara typ... ;P Hahahaha...
Påväg ut från ICA möter jag väl honom.... Han hejjade och såg skitglad ut... Hahahahaha... Mmmm... Snyggo...
Visa dig mer påbadhuset vettja! ;D

Pappor kan vara sååå snygga/sexiga! :D ...inte min dock... Men de behöver/ska jag inte tycka heller så vare bra med det!!

Näe nu ska jag dricka lite vatten och sen äre dax att ta tag i håret! Här ska färgas! På den tredje affären ja va in på hade de MIN färg! Dessutom var den billigare än någonsin! Jag är sjuukt nöjd! :D



Önska mig lycka till!!



Fjonkan - Goes bitch blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0