Stavfel...

...är sånt ni får räkna med här... Jag skriver så tangenterna glöder... Hehehe...
Tittar inte alltid på tangenterna heller... Kikar ner nångång ibland bara... Det va därför jag skrev "fur" istället för fru.... Aja... onödig fakta...

Imån lutar det åt bullbak igen... Efter simningen...
Är ledig... Skulle eg vilja åka till min lillasyster i storstan... Längesen nu...
Kanske tar med mig en bullpåse och åker dit... :) Vad säger hon om det? ;)

Aaaaah... Klädde på mig ordentligt med kläder och tog mig en promenix tidigare... Luften var frisk... Solen sken... Bra start på dagen!

Nu kom reklamen!!

Fan. Ja lär komma ihåg att ringa till Folksam! Jävla bilförsäkring... Får ringa på jobbet...

Nu lär jag springa och passa kåldolmarna! Mumms! Det får bli lunchen idag... :) Fääärdiga!

...dusch nu sen jobb!
Wee!

 

Fjonkan - Känner sig duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0