Sätta på...

...flickorna på tv2 lr vinterdäcken? Det lutar åt de sistnämnda... 
Jag ska tala om för dig Erika vad de är som gäller!

1 okt - 30 april: Tillåtet att använda dubbdäck oavsett väglag. Resten av året får dubbdäck användas endast om väglaget är sådant att dubbade däck är motiverat.
1 dec - 31 mars: Vinterdäck (M+S, dubbade eller odubbade) måste användas om
det råder vinterväglag.

Så du kan slänga på vinterdäcken nu istället för att fixa punkan! :D

Fy va tidigt  kylan kom... Inte så värst skoj... Imån börjar jag kl 07.00... Får gå upp tidigare än vanligt om det ska fönas blött hår och skrapas in från bilruta...
Önskar jag hade en motorvärmarstolpe, ett garage lr en karl...

Aaah... tog lite sovit idag igen... Man lär unna sig... Sen kan de ha med att göra att jag ALLTID blir sen i säng...
Jag är inte den som hoppar i säng i första taget!  ^^

På Fejsan finns det en grupp som heter: Att vakna bredvid personen du älskar! Ska gå med jag med tror jag... Vareviga morron vaknar jag upp bredvid mig själv... Hahaha... Hur ego lät inte de där?!

Till veckan SKA jag baka bullar!
Det blir premiärbak för de här hemma... Jag har alltså inte bakat bullar här på 3 ååår... Har bara bakat hemma hos pappa... Mest för att han har diskmaskin som kan ta rätt på den jobbiga disken...
Lär handla grejer till bullbaket imån efter jobbet... Då äre förresten Kanelbullens dag!
Åååh! Jag kom just på! Ikväll får jag smaka vaniljbullar på jobbet! Underbara Annica! :D
(Det är helg och man får synda ibland..)

Blahaaa...
Tog fram kyckling... Lär göra matlådor... Börjar lessna på den där jädrans maten... Men jag är duktig! Duktig som håller i de... Sen den 10/9 har jag bara "fuska" typ 2-3 ggr... Förut när jag körde på med maten så tillät jag mig själv att äta pasta, ris och potatis på helgen... Men ikke den här gången!

Smakade dock tårta på jobbet igår... Den var heeeeelt ljuvligt underbar!
Men synden straffar sig själv... Fick tokont i magen... Så nu passar ja mig för tårta på fredagar... Kanske lördagar är en bättre dag? :P Näe. SLuta tänk i de banorna... De spårar bara ur...

Kl 22.50 igår ringde min söta granne och frågade ifall jag inte ville åka på Mc.D... Hahaha... Tokifia... Synd att jag var tok trött och fortfarande mätt... Lr var det tur kanske? Mc.D... Ooooo va längesen...

Gjorde precis ett BMI test...
Nu efter min viktnedgång så ligger jag på 26 och det står: "Du är i överkanten på normalskiktet! Ät lite mindre!" 62kg ska jag tydligen väga för att det istället ska stå: "Du verkar ha de rätta formerna. Fortsätt så!"
Va äre för jävla idioter som skapat de där testet?? BMI är eg ett skittest. BMI hit och BMI dit... Fuck BMI.

Näe, jag blev inte sur för att den visade att jag låg i överkant men ja tycker inte att man ska gå efter de dära... Jag vet flera stycken som gjort BMI test och det typ stått att de varit överviktiga fastän de tränat flera ggr i veckan och knappt haft en gnutta fett på kroppen...
På jobbet ska vi räkna ut BMI på våra pensionärer... Det är juh så jävla puckat så de finns inte... Låt de va gamla för 17 gubbar! Vill jag va fet när jag är gammal så låt mig vara det! Ändra inte på mig om jag varit smal heeela mitt liv...  Hysteri... Haha... Va irriterad jag blev! :D

Näe, här sitter jag nästan nakenfis... Dax att klä på sig lite kanske... Ska vrida upp elementen oxå... Brr Brr...
AAH! Jag håller kanske på att bli förkyld till min stora förtvivlan!
Började nysa som en gaaalning igår...

Jag nös i handen.
BS: Hade Alfons sett de där hade han sagt att man inte ska nysa sådär...
Jag: Jaa, men de är inte så jävla snyggt med snor på svart tröja...
Hahahahaha...

Alfons... BS ska höra om det går för sig att jag kommer och hälsar på i hans... vad heter det? Grupp lr klass?
Aja... I skolan... Skulle vara så himla roligt att se honom... Kul oxå då han fortfarande vill kännas vid sin moster... Han börjar bli så stor... Jag höll på att börja gråt igår morse när jag såg honom åka till skolan...
Han satt och vinkade till mig som en tok i baksätet på bilen... Tuffen... Mosters lill-tuff har blivit en stor-klutt...
De kommer inte dröja innan han frågar sin käre moster om utköp från systemet... Hemska tanke...

Aja... Dax att lyfta på min rumpa! Skönt att ja känner skillnad på den! :D
Den där jävla maskinen på gymmet vill jag ha med att göra fler ggr! Oooo... Love träningsvärk!



Fjonkan - ska kolla upp på nätet hur man tränar gäddhäng...


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att tanter och gubbar ska vara lite rultiga!

2009-10-06 @ 12:04:20
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0