Puh...

...och då är det inte nallen jag menar! Fyy faaan vilken dag! :D

78 bullar och ingen powernap blidde det... En bullsugen och väldigt förkyld granne kom över på fika... Tråkigt att inte känna smaken va bullarna... "Men jag vet juh om att de är goda..." Snälla hon... :)

Var hem och utfodrade djuren... Alla 3 kom och skrek... 2 av dom ville vara inne och tina upp en stund...
Tvättade 3 maskiner tvätt oxå... Så skönt att ha de gjort....
Glömde dock vattna blommorna... sheit... Aja...

Fick sms av Mi som fråga om ja ville med och gymma... Jaaaaaa!! Självklart!!
Vi var såklart heeelt ensamma på gymmet.... För vilka idioter går och gymmar en fredagkväll? Hahahaha...
Jag varnade Mi för att det eventuellt kunde höras konstiga ljud från min lägenhet imån... Och då är det alltså bara jag som håller på att dö av träningsvärk! Hahahahaha...
Fy faaaaaan! Ja är sååå nöjd! 1½timme var vi där... Shit alltså... *sträcker på mig*
SKa gymma mer i veckan...
Vilken aktiv dag! :D *gääääsp*

Kommer somna gott vill jag lova!

Matte: Jaså du använder dig oxå av kräm-repliken...  Fränt... Jag had ealdrig hört den innan Elin sa den.... Aja...
Jag har inget "ihop" med grannen... Jag chockade och berättade ett annorlunda beteende jag hade... ah...
Kåt, glad och tacksam.... De ska man väl va? Jag är ivf väluppfostrad! ;P

Näe, nu ska jag se de sista på Idol...
Braaaa... Rätt som åkte...


Fjonkan - Trött som få...

Kommentarer
Postat av: Matte

Jasså man är väluppfostrad om man är så....bra att veta :)



Nu är det ju säkert inte bara jag som är nyfiken på vad det är för beteende....:D



Hur ska en kille vara i ditt tycke och smak då?

2009-10-10 @ 10:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0