Ovanligt...

..några som var och simmade idag... Trots att de är fredag... Et brukar va knööökfullt då juh... Alltså jag klagar inte... Det går såå mkt lättare att simma när det är lite folk... Förra gången hade jag jätteproblem med andningen pga alla vågor... Jag kom helt i otakt och det var skitjobbigt att simma...

55 minuter tror ja de blidde idag...? Efter det; Bubbelpool, bastu och frukost... Mmmmm... De är så himla gott att äta efteråt! :D Foodface... Hehehe...
Intressanta diskussioner vi hade i bastun ivf... Allt från Mora Träsk-låtar till de manliga könsorganet... Ja, och sex såklart... ^^ ...i stundens hetta... jaja... tss...
"Elin, du vet väl att man inte ska tappa tvålen i duschen...??" hehehehe...
Ja, jag tackar Emma Igelström, Therese Alshammar och Sarah Sjöström för en god match! ;P
Tisdag kör vi igen! :D

Trodde absolut att ica öppnade kl 8... Men ikke! Sheit... Då struntade jag i allt... Åkte hem istället... Hade tänkt att jag skulle baka mer bukllar idag... Jag är i bull-tagen... De enda stället jag är tagen... hoho... Näe fy fan... Trött och slut efter simningen... Då brukar de spåra ur och allt glider in på 6...

Matte: Ja vet att du skulle vilja veta vad ja chocka min granne med... men de är hemligt :D
Jag vet nåt som inte du vet.... *retas*

9.30 öppnar affären här hemma. på landet... hehehe... Då ska ja springa dit och köpa jäst... Fy fan va jag lät tantig där... hua.... hahahaha... Men vadååå... De blir juh faktiskt skiiiitgoda bullar om ja får säga de själv! Och de får jag för de här är min blogg... hehehehe....

Aaaaah!! Men när jag åkte hem då... Lyssnade på nyheterna på radion... Det är nån Pedofil (Läs IDIOTJÄVEL) som bloggar om hur han gör närmanden på små barn... Tydligen ska han jobba på ett dagis i stockholmsområdet (lilla området...) Pedofilen är på fri fot och bloggen fortsätter uppdateras.... SJUKA JÄVEL...
Ååååååh... Såna där IDIOTER gör mig GALEN!!

Det finns så många jävla idioter där ute... fy faaan... Läskigt...
Nog har jag träffat på kriminella... Alltså jag vet vad de har gjort... Men de mest otäcka är de man inte vet nåt om... Alltså de som ser ut som vilken annan vanlig människa som helst...
Jag överväger att låsa in mig...

"Göttare än kräm och kräm som är så gött!"
Den meningen hör nu mera till en utan mina favoritmeningar! :D Tack Elin för att du dela med dig! hahaha..

Ååååh guuuuud så trött ja blidde! Kanske blir en powernap när degen jäser? hehehehe...
Sen ska jag åka och utfodra katter... Missar... Vilket jobb... Hua... Tur man inte har nå djur... Alltså jag tycker djur är mysiga... Meeeen...  Det skulle inte passa in i mitt liv just nu...
Satt dock och tittade på chihuahuavalpar på blocket för ett tag sen... Dom är juh så fulsöta så de finns inte!
Men ja skulle kunna tänka mig en sån där liten fluffig mini-spets...
Hahaha... Jag och hundnamn! ;D

Näe nu ska jag till affären! Tjohooo... lr.... det är nästan så att det är t...j....o...h...o....o....o... puh... Luften gick ur mig!



Fjonkan - Kåt, glad och tacksam...

Kommentarer
Postat av: Matte

Du har tagit min replik....gött som kräm...och kräm som är så gött....kör jag jämt med



Jasså så du vill inte berätta vad du och grannen har ihop :)



Kåt glad och tacksam.....det är inte illa det inte

2009-10-09 @ 18:15:38
Postat av: LS

men äckel...

2009-10-10 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0