Oinspirerad...

...som 17... lr har det något med att jag inte haft tid att skriva? Aaah... Och de tycker jag alltså att jag har nu när klockan är 05.18 på morron och jag snart ska möta upp brudarna för att äntligen få vistas naken i samma omklädningsrum/dusch igen... :P Höhööö...

I förrgår skjutsade jag Cam till stooorstan... Hon bjöd på lunch och vi shoppade lite... Sen så skjutsade jag henne till en bilfirma där hon köpte en bil -utan att ens provköra den... haha... Men den såg väldigt fin ut... Röd men fin....

När jag väl hittat ut ur stan så hamnade jag hos LS... Sov över där... Myste på kvällen med mat och glass...
Min stora passion... Glass... Fy fasen va gott det är alltså! Mmmm...
Kikade på Bonde söker fru och blev riktigt förbannade på bonnjäveln som inte sa att knyst när han träffade kvinnorna... Speak up man!! Uteslut honom från programmet lr uteslut mig! Jag väääägrar kika på de nå mer om han ska fortsätta vara med! Idioooot...
Aja... Inte brusa upp nu... De är farligt för hjärtat... hehehe...

Jahapp... Kul ivf... Ställde kl på 04.45 för att kliva upp och märka att det inte alls är minusgrader = behöver inte skrapa is... Jag var klar på typ 10-15 minuter... Och då hade jag fixat frukost att äta på badhuset med!
Aaah... Väldigt avancerat... Juice och banan... Lite svårt att transportera gröt så det hoppar jag över...

Har ni hemmagjord potatismos? Jaa.... Hur transporterar ni den mellan hemmet och kiosken? Alltså, vi gör den i kiosken... Ja men då är den juh inte hemmagjord, då är den juh kioskgjord!! :D
Idioter.... hahaha...

Hoppas min LS kommer ihåg att köpa hårfärg till mig idag... "Bitch blond" som Eva på jobbet sa... hahahaha... Näe fyy... Jag ser för grönjävlig ut i håret... Klipt äre ivf... Skönt de...

Solade igår oxå... Längesen nu... Behövs inte så mkt då jag lätt blir brun... Sen så äre juh typ bara 21 dagar kvar till vita stränder, palmer och sooool! :D
Jag räknar ner på msn... hahaha... Ooooh Ooooh oooooh!!

Jaaao....
Nu äre dax för mig att åka...
1 timmes plask-o-lek i HH väntar! :D
Va äre för fel på att vara Alshammar tjejer?! ;P Hehehehehe...


Fjonkan - kom inte på nåt bra att skriva här idag... :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Alshammar ser ju ut som en häst!

Jag är mer en flodhäst tjej ;P

2009-10-16 @ 12:52:32
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Lil Sis!

Haha..!

2009-10-16 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0