On and on...

...and on and on and on and on... Vafan hade hänt med MixMegapol i morse?! De körde Agnes on and on... On and on... Och jag mitt pucko var tvungen att lyssna ^^ Hahaha... Ja gillar inte ens låten...
Så i typ 15-20 minuter lyssna jag... Ah... Kul...

Simma på imorse! Uppe med tuppen! 
Det gick bra med vågor idag... Kallsup gånger flera och trångt så in i helvete på våran bana...
De hade tagit bort de där som skiljer banorna åt... Fråga mig inte varför men de var borta ivf...
Blir så irriterad på folk som ska tränga sig ner i banorna...
Ja vet inte...sen så tycker juh jag att frukostsim = vuxensim... Och då vill inte jag ha nå barn som guppar vid kanten bara för att de inte orkar simma... Gå upp ur bassängen då för fan! Aggri...
Jävla faan... Det är sportlov och badhuset har erbjudande för barnen... Dumt och gå och simma då?
Jaa, jag är jävligt aggri känner ja... Nästan så jag morrar...

Hahahahahaha...

Ja men just ja! Det är ju löning idag! ÄNTLIGEN!
Kanske jag ska roa mig med att betala räkningarna då... Sen ska jag nog lägga mig och lura en sväng innan jag åker till jobbet... Börjar bli trött känner jag...

Åt frukost, lagamatlådor och diska när ja kom hem nu oxå... Duktig värre! :D
Aja...



Fjonkan - Golddigger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0