Möte...

...på jobbet idag om nivåboendetjossanhejsan...
Blev inge klokare... Bara de att vi prata ihop oss om hur vi skulle vilja ha de...
Bra de ivf... de va 3-4st som inte dök upp i personalstyrkan...
Men de innebar bara: Mer smörgåstårta till vi som var där!! hahahaha!! Fy fasen va gott de var!! hehehe...

Efter mötet hade vi bullkalas hemma hos mig... BS, Johan och alla barnen.... Jag har nu pärlsocker i heeeela köket! ;) De var uppskattade ivf... :)

Blev en snabbfika då grabbarna skulle iväg på innebandyträning....
Va duktiga de var!
De sprang och sprang... Och lyssnade nästan inte alls! hehehe... men de var de inte ensamma om...
Signe blev såklart uttråkad ganska så snart...
Tog henne med bak i materialförrådet och spealde lite fotboll...
Hon gjorde världens sötaste "segerdans"
"Ooooh yeah, ooooh yeah, oooo yeah!!" sa hon och vickade på rumpan samtidigt... efteråt klappade hon händerna... hahahaha.... sköning...
Sen gick hon ut på plan där de spelade och fick en bandyboll skjuten på sig... Hon började gråta när hon kom av plan... Då ville hon mysa och bli tröstad av moster... <3

I bilen hem ropade hon: Köööör Fjonkan köööör!! Om och om igen... hon började ropa innan ja ens satt mig i bilen...
Och när jag ropade tillbaka: Jag köör juh!! skrattade hon som en tok... hehehe... Barn är lättroade... Och söta ... :)

LS: Vad har du för planer? Jag blir juh nyfiken!!
Jag vill kanske oxå måla röven svart/orange... Att va gladiator på halloween är kanske inte så läskigt... hehehe...

Elin... Va vare med dubbelmackan?? ;P

tordis: Ahaaaa... Ironi... ok... Vem är du?

Matte: ??!!

Näe... nu ska jag avsluta... Pratar med ante på msn... de va längesen... aja...
Dax för duschen och att skala va benen igen... puuuh... Jag hatar kroppshår... dryyyygt...


Fjonkan - aptrött...


Kommentarer
Postat av: Elin

Kan man inte bara få drömma sig bort i dubbelmackornas värld?? Mmm.... ^^

2009-10-12 @ 22:10:02
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Matte

Vadå ??!! Saknar du mig eller??? :)

2009-10-13 @ 00:46:15
Postat av: tordis

kärt barn har många namn ;)

2009-10-13 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0