Hade jag...

...haft pengar till över den här månaden hade jag LÄTT gått och sett revyn "Hoåns brygga" och köpt mig ett gymkort... Skiiiiit... Överlever väl...
Har lite mat i frysen och typ 100 bullar så svälta lär jag juh inte göra ivf! :D

Trodde jag skulle ha massvis med träningsvärk i kroppen idag... Men ikke... är liiite besviken... Har ytterst lite ont... Vafan heter stället... Under armhålorna ner efter sidan... Jag förstår nu varför det används latinska namn inom sjukvården... Vissa ställen är inte lätt att beskriva vart de sitter på kroppen...
Ah, dääääär har jag ivf ont... hehe... Och lite i armarna... Känner inget nämnvärt i benen och röven... "/

Nästa månad ska jag ivf lägga lite pengar på nöje... Lr ja, typ 2/3 av lönen! :D Det är man absolut inte bortskämd med...
Innan resan är ja medbjuden på seans... Lite dyrt... Men satans så intressant...
Längesen jag var nu... Har inte varit på seans sedan då vi var påTerry Evans i Gävle... Superduper megastor seans... Oxå intressant men rätt opersonligt...
Nu blir vi typ 6st bara... Mmm... De visar sig...

Blidde bjuden på Halloweenmiddag igår! Ute i tid!
Men LS sa INGET om att vi skulle klä ut oss...?! Hehehe... Rätt roligt ivf! :)
Alfons hade frågat vad BS skulle klä ut sig till.... Hehehe... Roligt för barnen juh... Jaaa, för de vuxna med såklart :D Johan skulle dricka öl... Och BS vin... En annan får kanske hålla sig till vatten så at det inte händer som sist... Mmm... Så får det bli...
LS... Jag gillar inte att du visar de där kortet för folk...
Och jag hörde Johans idiotiska idé om att lägga ut de på fejsan... Du skulle aldrig bli förlåten... Men jag förstår varför du har det kvar... Hållhakar är alltid bra att ha på folk... Synd att jag inte har någon på dig.....
Va mena du med äckel förresten??

Fan nu börja datorn morra... Undrar om den exploderar snart?! :S

Matte: Jag menade att jag var väluppfostrad för att jag är glad och tacksam... De där andra la jag till för lite mer action... ^^ Humm... Hur en kille ska vara? eeeh...
Snäll, glad, rolig, omtänksam, pålitlig, lagom impulsiv, fantasifull... aaah.. klockan börjar bli mkt... Ja kommer inte på nå mer just nu... Men listan kan göras lång, tro mig.... 
Jo, det är nog bara du som är nyfiken... Alla andra vet redan om de! :D hahaha...

Näe nu blire los bingos för heeeela slanten! Ska upp och jobba tidigt OCH sent imån... Dubbelskift... *kräks på*



Fjonkan - Hoppas hon får drömma om heta ambulansmän inatt...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Jag ska iaf vara pumpa, undra vad BS ska klä ut sig till? :P och Vad ska du klä ut dig till? Amber i gladiatorerna, nu när du är så vältränad? :)

Du kan ju faktiskt hålla dig till endast öl Sis :P

Nej då, nu ska jag inte visa kortet för några fler, ska inte använda det som hållhake, jag använde det som fy skäms på dig sis :P men det är slut på det nu, älskar dig <3

2009-10-11 @ 19:34:05
Postat av: tordis

hon ska ju klä ut sig till malena ivarsson förstår du väl :P

2009-10-11 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0