Gaaaah...

...det knallar omkring isbjörnar här hemma! Satans kallt! Och Neeeej, jag har inte sett fel på isbjörn och Mli... Hehehe... Hon intog soffposition igårkväll... Simma, simma, simma...
Idag åker hårfönen med! Brrr Brrr....

LS: Du var SNYGG i pottfrisyr! ;P
BS: Näe, du får ta så mkt som jag säger... Inte en cm mera! hehehe... Ja veeeet att det är slitet! buuuhuuu...

Matte: Näe de sa aldrig hur många procent som ens partner hittar... Med "själva" menar de säkert av någon i hemmet... Så jag antar att de ingår där... Om karln i huset är hemma nångång dvs... :P
Jag tror att du är född -76...? lr?




Regler:
Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två
gånger eller skriva ditt eget namn som svar. (Förutom på fråga 1)

1. Vad heter du? Fjonkan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Frys
3. Flicknamn: Frida
4. Pojknamn: Felix
5. Yrke: Frisör
6. Färg: F...orange!
7. Klädesplagg: Fleecejacka
8. Mat: Fiskpinnar
9. Sak i badrummet: F...fislukt?
10. Plats/stad: Filipsstad
11. En orsak att vara sen: Framfall...
12. Något man skriker: FAN!
13. Film: F...åh jag är dålig på filmer!
14. Något man dricker: Flädersaft
15. Band: F...Fan, film och musik är inte min grej! Inte kl 05.30 på morron ivf!
16. Djur: Fågel
17. Gatunamn: Furuvägen
18. Bil: Ford! HA! Där satt den!
19. Sång: Forever young...sång.. aja...

I did my best Sandra! :D
Känner dock inte så många med blogg så jag utmanar ingen! (Kan ha med att göra att de här va rätt oseriöst oxå...)

Näe, gott folk!
Nu ska jag dra på mig nya vinterjackan för första gången... Dax att gå ut och börja skrapa rutorna på bilen!
Hoppas det inte är haaaalt på vägen... :S Snart åker ivf vinterdäcken på!

What the hell are you waiting for?! :D



Fjonkan - Är en jävla fryslort!

Kommentarer
Postat av: Matte

Tror att karln i huset är hemma om det finns möjlighet att få klämma på tuttar... ;D



Nja min ålder hade du inte rätt på...:) lägg på några år



2009-10-02 @ 13:13:51
Postat av: Erika

när får man ta på vinterdäcken? :D jag har ju som sagt punka på ett sommardäck :P

2009-10-03 @ 00:51:36
URL: http://ikaokicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0