Fränt...

...som fasen... lr? hahaha... Trött och vaken på övertid vill jag lova!
Klev upp 04.50 imorse juh... gaaah... Jag är galen! ;D

Jobbet gick braaaa... Ifall nån undra... hahaha...

Tränade efter jobbet med... Hann köra igenom hela kroppen x 3... Bra bra...
De jobbigaste är ryggen magen... Fy fan va ja är svag där... Men de tar sig sa mordbränna´n!
Jag tycker jag är duktig ivf! ;P

Imån väntar det 5 timmar jobb + personalmöte + sola + SHOPPING med LS!!!!
Fy fasen vad jag ser fram emot det vill jag lova!!
Räkningarna är betalda så nu äre bara till att dra kortet! :D
Ihihiiiiihhiiiii!!! *trissad*
Vart gjorde jag av listan måntro? Ah, ja får väl skriva en nyyy... Den va inte lika lång som LS´s lista.... Ett helt A4 klottrat med MASSA som skulle köpas... Härräguuu... :P

Vafan...De va nåt jag ville citera... Jag älsar juh citat... Men... Nu är det borta... Heeeelt borta... Skit oxå... Aja...

Näe...
Nu jävlar ska här sovas!



Fjonkan - Öjj öjj öjj.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0