Första snön...

...låg på backen idag... Och på min bil hade Mi skrivit "Hej :)" i snön...  Kuuul kille de där! :D
Ah...De hade ivf försvunnit när jag åkte till jobbet runt lunch...

Ikväll hade grabbarna innebandyträning igen... Tog åt mig att jobba extra ikväll så jag missade allt...
Får se när jag kan följa med och se nästa gång... Ikväll hade de sina nya innebandy-brillor på för första gången oxå! Hur roligt hade inte de varit att kikat på! :D

My dear friend Agge berättade för mig idag att det hade varit sååååå mkt för mig att titta på om jag varit vid ishallen i helgen.... typiskt...
Fick trösta mig med nå trädgårdsgubbar på jobbet + en skanska kille som höll på med något jag inte begrep...

Ååååh fyyy faaaan va jag har börjat nysa!! Satan...brrrr... Ja vill inte bli sjuk nu!!

Jahapp... konstigt de känns att inte kliva upp i ottan för att åka och simma imån... Börjar kl 07.00 och för att inte sätta mina kollegor i klistret lär jag vara där då och inte en minut senare... Så det blir vila från det imån...
Jag som skulle behövt de som mest imån tror jag... Känns så... För slapp helg... Slappaste på typ 1½ månad... Känns så ovant... Samtidigt som de är farligt att släppa efter... :S

Får hålla igång med träning på gymmet i veckan istället... Synd bara att jag jobbar skittider... 4 kvällar på raken... Tröööööök...
Fredag morron blire simma av sen så ska jag följa med min systerson till skolan och vara där med honom! :D Ser fram emot det som 17! Så skoj ska de bli! Mosters gobit... <3

Matte: Jaa... De är så typiskt äldre att ha hårig bringa och kulmage... Undersökningar visar att 99,9% av alla män över 30 har det lr håller på att få... ;D Oooooo va hårt de tog på dig! :D

tordis: ?!?! Ja hajjar inte... ?!?!

Kom ihåg att lämna in min semeteransökan idag oxå! Duktig ja vaa! hahahaha...
Hade 8 sparade dagar som förvandlades till 11 med kvoten tydligen... Så bra da! :D
Mer semester! :D Snart äre 17 dagar kvar!! :D Fasen va de pirrar i min mage! :D

Jag: Jag orkar inte bädda rent...
LS: Vadå.... har du gjort nå särkillt lr....????
Jag: Näääääe...
LS: BRA. För annars hade jag tvingat dig att bädda rent!!
Hahahaha... Var så satans trött bara...

Har haft besök av LS och Jojje inatt... Och kattehelvetet Beda... morr... Hoppade upp i både sängen och i fönstret... Vad äre för fel på golvet lixom? Fullt i sällskap av tusen dammråttor! :D

Lunarstorm är bra för självförtroendet...
Vareviga gång man kikar in där så äre alltid någon som skrivit och berättar för en hur söt lr snygg man är... Hahahahahaha... Hua... Såg att jag haft min lunar i 9 år... 9!! Det är sjuuuukt länge det! Aja...De är bra för ja är sjuuukt nyfiken! :D

trallallaalaaaaaa...
Försöker locka hem M på bullar och mjölk men han verkar svårflörtad... Han har 1½ bullpåse på sig sa ja... Han skrattade bara...

På fredag blire ev utgång... Sköjsigt! Undra vart man ska då...  Hade de öppnat nya harrys i falun lr?!?!
Faaaan... Di däran Dalmasarna... Mmm... Damn... :P
Undra vart han snyggingen i orangebyxor tagit vägen?? Ja kommer aaaaaldrig glömma... Fyyy fasen...
När han kom in på restaurangen blev man generad... Guuuud vilken grabb... *dreggla* hahahaha...

Humm... Jaa... Vid närmare eftertanke så blir jag nog kvar på Aruba...
Solbrända vältränade amerikanska surfare är ABSOLUUUT något för mig... ^^
Fan va ja låter ytlig... Jag vet att det är insidan som räknas OCH att storleken inte har någon betydelse...
Lr njaa... De sista vet ja inte om ja håller med om...... Klart som fasen de har betydelse!!! :D

Hualigen va tröttis jag börjar bli...
Lär komma ihåg att handla imån oxå när jag åker hem från jobbet 1a gången...
Dubbeln imån... Jag juuuublar... "/ hummm...

Näe fy 17!!
Upp kl 5 imån! Koka gröt + ägg! :)



Fjonkan - Snön faller och jag med den...


Kommentarer
Postat av: tordis

du undrade om du visste vem jag var, och nej :)

2009-10-20 @ 07:07:57
Postat av: Matte

Ditt slutcitat....Ulf Lundell där va ? :)

2009-10-20 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0