Filmkväll...

med LS hos Mi och Ma...
Ps. I love you...

Rn såndär film som gör att det skär i kroppen på en... Ett par som är dööökära i varandra och 100% rätt... Så går han och dör och hon blir tvungen att försöka leva vidare...
LS och Ma satt och grät typ heeeela filmen... så även om jag ville gråta så gick de inte för att jag blev störd av LS som satt och snörvla och snöt sig om vart annat... Fick lixom inte den rätta känslan... hahaha...
De enda man kände efteråt var:
Varför i hela fridens namn har jag inte någon jag kan kyssas sådär underbart med??
Hur ljuvligt skulle de inte vara? Fan va ja saknar det!
När ska jag få känna kärlek??
Mmm...

"Griffon är den ende killen som har snoppen framme när ja kommer"
"Trappen, slicka inte på mig!" hehehe...
Citerar mig själv... hehehehe...

Är så trött så ögonen går i kors...'
Imån kommer mina små söta syskonbarn och hälsar på... Innan de ska vi försöka fixa till vägrn lite... Stoooora gropar i den... Och det är SJÄLVKLART hemtjänstens feeel aaaaaaalltihopaa! hahahaa...

Näe nu ska här sovas!!


Fjonkan - skulle kyssa sig godnatt varje kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0