Det slutade...

...med att jag inte orkade hålla ögonen öppna och se klart filmen... Jävla skiiit... Hahahaha!
Den verkade ju bra... Skulle ha sett "Up" hahaha... Ah, de va ivf trevligt och snällt av mina grannar att bjuda över mig... De lär juh aldrig mer göra om de ;P hehehehe...

Idag vaknade jag halv 10 -trodde jag... Hade glömt ställa tillbaka klockan så den var juh eg bara halv 9! Toppen lixom! Glad överraskning!
Har hunnit med en del... Tagit bort monsterberget med disk, städat, plockat ihop tvätt, plockat undan utspridda kläder...Jaa, de låt 1000 outfit´s i heeeela sovrummet...

Funderar på att bädda rent oxå... Skulle inte va helt fel...
Ska åka och mata katter idag igen och sen tvätta tänkte jag...

Sen så de bästa idag: Ensam mamma söker! hahahaha... Patetiska tant!
Vad är det som gör att jag längtar efter att få se hennes nya tokiga upptåg med de unga grabbarna?! hahahaha...
Sjukt...
Hon från Sandviken gillar jag! Hon är juh bara så lättsam och såå rolig! hahaha...
Ring INTE mig ikväll mellan 20.00-21.00! :D

Ensam Fjonkis söker... *suck*
Jag kanske har råkat ut för samma sak som Arbetsförmedlingen gör när man inte söker jobb aktivt... Blivit avstängd... Kan man bli avstängd från köttmarknaden? hahahahaha... Näe...
Jag letar inte (inte hela tiden, hehe...) och neeej... jag är inte desperat... (bara ibland)
Hur mysigt skulle de inte vara att ligga i soffan med någon en dag som denna? De regnar ute... Slappa framför en film... Pussas och kramas lite... Skulle lätt kunna mörda för det nu känner jag... ^^
Hummm...

Näe nu ska jag slänga mig i duschen... Sen lär ja köpa tvättmedel innan jag åker och tvättar...
Kom ihåg, kom ihåg, kom ihåg! :D Guldfiskminne...




Fjonkan - Gillar inte kaffedrinkar... Kan ha med att göra att jag inte dricker kaffe...? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0