Dagen börjar...

...med Disneydags och Bumbibjörnarna... Hahaha...
Snacka om nostalgitripp... Gamla hederliga barnprogram... Vart tog de vägen?! Dagens barn kikar på andra sk. barnprogram... Datagjorda med ljudeffekter...
Hahahahahahahaa... Nu är de Kalle på tvn... Jag följder de medans jag skriver... Jag kan göra två saker samtidigt - för jag är kvinna! :D
Neeeej!! Varför blandar de gamalt med nytt!!??

Jahapp... Är inne på min 3e lediga dag... Känns som om jag varit ledig i en evighet! Tur jag tog åt mig att jobba extra imånkväll... Jobbar mkt nästa vecka... För att kompensera 2 dagars jobb i veckan som nu gått... -antagligen... Hahaha...
Känns dock inte så satans jobbigt... Jag har snart semester såååå....
JÄVLAR!!!
JAG HAR JUH FÖR FAN GLÖMT ATT LÄMNA IN SEMESTERANSÖKAN!!!!!!!
Hahahahahahaha... hur i helvete kan jag va så klantig???!!! Hahahahaha.... Då vet jag vad jag ska göra imån! :D
Tur jag kom på det då! Hahaha... 19 dagar kvar! :D

Herreguuuuuud va imponerad jag blir av mig själv... Blond var det va? ><
Aja... Känns skönt ivf att inte behöva ta timbanksledigt alla dagar... Har 8 sparade semesterdagar... Lr de blir 8st om man räknar på kvoten... Ah, fråga mig inte varför de är så men i de här fallet är de juh till min fördel för första gången typ... Tar man ut 20 dagar semester så äre typ 18 dagar bara... lr nåt sånt...

Idag skulle BS med familj komma och hälsa på här...
Trevlans trevlans!

Börjar känna av lite halsont... Blir ingen träning alltså... Har haft en ta-igen-mig-helg... Hahaha... Ifrån vadå kanske ni undrar då... Och de undrar jag med! ;D

Vafaaaan... Slog över till Nyhetsmorron... Dansband som spelar... Alltså... Varför tvinga i storvuxna karlar i tajta, urringade dräkter?? Till vilken nytta lixom?
De är juh inte direkt snyggt med kulmage och superhårig bringa... (Ta inte illa upp nu Matte...) ;P
Näe fy fan.... Ja kräks... Hahahaha...
De pratar nu om klädvalet... De ska tydligen påminna om kläderna dansbansmedlemmar på 70talet använde... typ... Jiiises...
Vad är det för fel på skjorta lixom?

Aaaah.... Appropå skjorta... När ja simmade häromdagen så hade de tvn på i cafeteriadelen... De visade Nyhetsmorron då med... En man som var med hade grå kavaj och lila skjorta... Det va faktiskt snyggt! Aja... Ville bara få de sagt...

Fasen... Klockan tickar på... Nu ska jag gå och koka gröt!
Jajjemen, koka vare! Sånt kanman lyxa till de med nu när man vistas i sommarstugan på landet... För här finns diskmaskin!! :D



Fjonkan - Lär lyssna efter tips på tvn... De sa något om att "Alla får ligga" Hummm.... ^^

Kommentarer
Postat av: Matte

HMMMM!!!!



Så du tror att jag är hårig och har kulmage.......

2009-10-18 @ 20:08:14
Postat av: tordis

nej det gör du inte :)

2009-10-19 @ 07:48:09
Postat av: Matte

Hm....Fattar inte hur det kan komma sig att du är singel.....borde ju få massor med killar efter dig när du är ute....eller du kanske inte söker på rätt ställe

2009-10-19 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0