Nattens sängkamrat...

...ger mig ögon som kliar och efter att hon varit på toa så går det inte att gå in där...

Jag pratar såklart om Beda -syrrans kattjä...
Igårkväll tog hon sig friheten att ligga i min säng oxå... Eftersom jag var svag så lät jag henne va... Tänkte att de kunde vara lite mysigt med sällskap där när LS och Jojje fick dra iväg sådär hastigt...
Ska renbädda idag ändå så... Ska bli sååå skönt när hon åker hem! ;)

Matte. Elin. Bs. Ls: Tack...  <3

Sitter och väntar på att LS ska komma... Ska peta i mig alvedon oxå...
Blir hemma från jobbet imån med.. känner mig så jävla hängig och trött... Har fortfarande ont i huvudet...
Börjar tro att det är visdomständerna som spökar igen... Skittänder... Inte tänker de dra dom på mig heller...
Näääe.. De sitter såååå bra såååååå... Lr huur... Up my att de gör... Den ena tanden pekar juh ff in i kinden...

Kanske jag behöver lite friskluft...?
Egentligen skulle jag vilja ta en promenix... men de orkar jag inte... man ska inte anstränga sig när man inte är kry heller... De blir bara värre då....
Förresten så regnar det ute med...

Läste reklamen från ica... Såg att de skulle börja sälja "Flickan som lekte med elden" den 2a december...
DEN VILL JAG SEEE... hahaha... Kanske man ska ta och köpa den da...

Satt och funderade på julklappar... Känns skittrist... Fantasin är som bortblåst... Har inte en susning om vad jag ska köpa till någon... Fiiis... Känns som om man lär börja ta tag i det där nu... Sen kommer det inte finnas varken tid lr pengar kvar... Så mycket annat som ska ordnas med... jul jul jul...
Känner mig inte stressad än men det kommer väl....?

Ååååh... jag vill bli frisk så jag kan åka och kika på Jennie och Niklas lilla Ludwig!!
Bilder hade kommit upp på face igår... lillefisen... Ja kommer börja gråta igen... Ja känner de på mig... hahaha...
Sååå blödig...

Undra varför face krånglar för mig...? Jag slänger iväg mejl och så blir de inte skickade... Sitter och väntar på svar och surar lite helt i onödan... ;) Så kan de gååå...

Näe... Om man skulle ta och lyfta på sin...
Satt hela dagen igår och fixade med korten från Aruba... Förminska och la in dom på face... Tog... hela dagen och hela kvällen... Datorn är sååååååå snabb... Kastar den i ån snart... *morrar lite*

nepp... nu så...



Fjonkan - vill ha fetare fläsk på grisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0