Mycket har...

...hänt... puh..
Efter denna helg eller förresten, efter hela denna vecka så är jag heeeeelt slut i heeela kroppen!
Jobbade som en galning och ledig i helgen och inte en endaste sovmorron! Har inte orkat nånting nästan...
Det är sååå synd om mig...

Jag skulle verkligen behöva 2 veckor semester nu...
Näemen så passande att jag ska åker bort i 2 veckor på fredag.. PÅ FREDAG!! :D
Oooo...

Igår åt familjen middag hemma hos LS och Jojje i Gävle...
Potatisgratäng som Johan gjort och fläskfilé som BS stekte... Hahaha...
Skiiitgott var det ivf!
Hela lägenheten var full i spindelnät, spindlar, råttor, pumpaballonger, ljus och spökmusik! hahaha...
Jag och LS hade spökat ut oss... LS var häxa... Och jag var.... läskig?
Hahaha... Grå - vit -svart i ansiktet med sår på handen och halsen...
När Melkis sa "Fjonkaaaan....?" och jag bara stirrade på honom sa han;
"Fjonkan, säg något!!!" hehehe...

Alla sov över i Gävle... Ja inte pappa och mia...
Kl 10 i morse åkte vi till Fjärran Höjder och bada! Jag bredde mackor med ost och skinka på som vi tog med...
Är lite besviken på att det sk. äventyrsbadet... tropicana landet... Var pyttelitet...
Men det var skoj och SÅ längesen som jag var på ett sånt bad...
Simmningen kl 06 på tis-fre är annorlunda...
Och det är inget som slår att se barnen så lyckliga! Glädjen man ser i deras ögon... Oslagbart! :)

Nu är jag hemma hos pappa och tvättar... Finns snart inte så mkt tid till att tvätta kvar... :S   hihihihi....
Kikar reprisen på Bonde söker fru... och ikväll blire Ensam mamma söker... hehehe... Söndagar är bra härliga ibland!
Undra om jag ska slumra lite på soffan...? hummm... kommer säkert sluta så... :P



Fjonkan - Mätt och trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0