Hur kan...

...de komma sig att jag är så trött?

Lång dag igår...
Kom till jobbet till 8 och fick direkt höra att jag skulle få göra den där intervjun då... 45minuter till intervjun - oförberedd... Känner att den gick dåligt men att jag svarade "bra" på de flesta frågor...
Jag har aaaaaldrig varit på intervju... Söker man jobb hos kommunen så skickar de bara hem ett ett papper med skift...  "Här, titta på de här -hör av dig om du har nå frågor..." Inget "Välkommen till intervju!"
Snacka om att köpa grisen i säcken egentligen... Fast man kanske var ett "säkert kort" då halva min släkt på mammas sida har jobbat där..? aja...
Nu visar det sig om man får vara kvar... Kände mig inte orolig innan men nu känner jag mig... Jag vet inte...
Åååååååh... Dryyygt... Jag vill verkligen inte göra nåt annat just nuuu... Innan jul ska vi få besked...
God jul för fan.

Började pynta lite på jobbet med... Fjonkan -156cm lång skulle hjälpa till med att sätta upp gardiner... Jo tjena! hahahaha... Men skam den som ger sig...och har en storasyster som kan hjälpa till! hahaha...
Ah vi hjälptes åt allihopa och det blev riktigt fint lär jag säga!
De är nå speciellt med att få plocka fram alla ljusstakar... :)

Efter jobbet åkte jag och hämta LS... Såfort lönen rullar in... ;P
Åkte till nåt litet hus med 3 affärer i... Blommor, skafferi och sånt där vitt romantiskt :) Mysigt värre... Men dyyyrt...
Vi åkte vidare... Vi tänkte börja med julklappar men de kom vi på att vi inte orkade... Hahaha...
Letade ljusstake till mitt fönster i sovrummet... puh... Lr stake, vi köpte en "boll" först... Men sen hittade vi en fin stake istället så vi slog till på den!
Köpte lite mer inredningsgrejs oxå... Så nu har jag en stake OCH en bock hemma i lägenheten ;P
Det blev så jääääävla bra i mitt fönster så det finns inte! Jag är supernöjd! Verkligen!
Hihihihi... Har ni vägarna förbi så kika in mina fönster! ;D

Elin: Ah, läs om intervjun här ovan. Tack för dina lyckönskningar ivf! :)
För mig får din mormor mer än gärna komma! Hon är så gullig så! :) Men nu äre juh inte jag som bestämmer de... hehe.. Och Ja, alzheimers räknas absolut som demenssjukdom...
Bokcirkel? Ja tänkte skrva vafan gör man på en sån? Måste man för de första inte läsa böcker då? Lr går det bra om jag bara kommer och dricker vin? Hahahahaha...;)

Matte: Visste väl dee...

Ååååååååh!! *gäääsp*
Blev kvar hos LS och Jojje på fredagsmys... De gjorde rostmackor med röra och kräftstjärtar :)
Mumms... Så längesen ja åt det! ...och de är juh faktiskt helg... hehehe...

Satt uppe till kanske 1 inatt och kollade på korten från Aruba...
Fick med mig... Ah ja är så jävla trött så jag kommer inte på vad de heter... Liten sak man lagrar på?
Aja, ni hajar... Den ivf fick jag med mig hem från Gävle...
Typ miljoners kort under vatten = Jojjes förtjänst... Hehehe... Allt man ser är: Vatten. Typ.... hahaha...
Fasen va sur jag blir när jag tänker på de... Jävla skitkamera att gå sönder... fan fan fan...

Aja... Ska ändra stl på korten och sen slänga upp dom på fejsan när tid finnes... Känns som om jag skulle kunna sitta en hel dag och fixa med de dära... Min dator är oooooerhört snabb ;)
Men den som väntar på nå gott.... ;)

Åh fy fan va kallt de är här hemma! Kom och värm mig!
Lr så tar jag mig en dusch... Har lite att fixa med innan jobbet idag... Det ska hämtas blommor kl 11 och de ska lagas matlådor... Dryyygt...



Ska jobba imån... Kan va skönt att ha tankarna och koncentrationen på annat en liten stund...
Jag vet att det är för att skydda sig själv... Men ja tror de är bäst...
Jag vet att saker och ting kommer ikapp en... Men om man kanske inte riktigt orkar nu...?
Kan absolut inte förstå för 5 öre att det gått 5 år redan... 5 år! De är så sjukt så de finns inte...
Life goes verkligen on... Men vart har alla dagar tagit vägen? Jag förstår då inte...
Usch...



Igår blev Jennie och Niklas stolta föräldrar till en liten kille! STORT GRATTIS till Er!
Jag längtar efter att få se lillfisen!
Får kolla om han gör rätt för namnet "Storsnorre" vid tillfälle! ;)
Grattis ännu en gång! KRAM!

...fick mms på lillfisen när jag jobbade... När jag såg att han kommit ut blev jag så glad att jag skrek och hoppade!
Sen började jag gråta... hahaha... lillefisen.. äntligen är äntligen här... :)

Näe, om man skulle ta och betala räkningarna? lr ska jag duscha först?
Citerar tant på jobbet: "Jag fryser som en skit!"
Brrrr... Så får  de bli...




Fjonkan - Är grymt sugen på lussebullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0