Ett militärbrev...

...kom med posten idag...

Sist jag kollade hette jag inte Per Arne Johansson och jag har inte flyttat... Kan de inte läsa på posten?
Iofs så ligger inte brevlådan där de ska ligga spec långt bort... Men ändå... Får jag betalt för att lägga det där? Näe... hahaha..
Låter trött och grinig, kanske dax att äta något? :S

Tog sovis till 9 i morse... Såååå skönt! Fixade och trixade lite vid datorn... Får så mkt mejl nu för tiden som man man MÅSTE svara på så jag kommer aldrig härifrån :P

Matte: Jag VET att du gör de...

Elin: "Let me know bitch!"  ?? Hahaha... och sen nääär blev jag din bitch? :P
Hahaha... Näe, jag ska gå på intervju som förhoppningsvis gör att jag får stanna på mitt nuvarande jobb... "Klarar" man inte intervjun blir man förflyttad... Intervjun går ut på att de ska ta reda på om man är lämplig att jobba med dementa då 3 av 4 avdelningar på mitt jobb ska bli för dementa... Ah... Håll en tumme för mig...bitch! ;)
SÄG INGET! Jag vill läsa den själv! Berätta inte vem/vilka som blir mördad! hahahaha!
Hon är bra Camilla L... Mmm, de är hon... Men jag tror inte hon är lika bra som oss som orkar kliva upp och simma kl 6 på morron ;P

LS: Jajaaa... -5 timmar va de juh såklart... Tänkte inte ordentligt... Hahaha...

Anonym:  Ja, jag vet att du är sjukskriven då... Fick du sällskap den 9e lr vill du att jag ska följa med dig? Jag tar ledigt på nå vis isf... <3

iiiiiii... Jag vill att ALLA bebisar ska komma NUUUU!!!
Fikade med M idag och hon hade juh blivit tjockis... :) Mysigt att va tjock... Ja, om man har nå annat i magen än mat dvs... ;P
I min ligger det en räkmacka, ett wienerbröd och en finsk pinne och skvalpar i lite cola... Ja, jag drack vatten oxå... Va nyttig jag varit idag *ironisk*
Jaa.. Jag har 2 kompisar till som väntar... En kanske behagar att kika ut snart nog ;) *hoppas* hihihihi...

Personalmötet gick braaa... Fick inte så mkt skäll... Men det klagades såklart över vårat bemötande IGEN...
Tycker det är lite småfegt av vuxna människor att inte kunna säga rätt ut att man tycker man blivit fel bemött -om man nu känner så... Tjalla för chefen går bra... Aja... Orkar inte bry mig... Jag tycker då inte jag bemött på nå annorlunda vis... Jag bemöter alla lika illa! ;P hehehe...

"Lennarts dotter"

Undrar just hur mycket man kan smörja kroppen...? Jag suger i mig lotion som en svamp och ändå ser jag ut som en torr öken...

Näe om man skulle ta reda på den där förbenade disken... Vad jag önskar att jag hade en diskmaskin... Man kanske skulle kunna bli delägare i en? Hahahaha...

Här går de juh inte att sitta!  Lr går gör de väl...
Hahaha...


Fjonkan - De är nära nu! Hihihihi....

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaahaaaaa! Då kanske Mormor får komma till er då? Om det räknas som dement med alzheimers? ^^ Lycka till! Hoppas de går bra för dig!

Nej nej. jag ska inte berätta något ;) Loooovar!! Så här är det va.... att ;) Närå! Du får se själv! Ska vi starta en bokcirkel? Så jävla 50-årigt..men kanske en anledning att dricka kaffe/vin?

...å alla är mina bitches ;)

2009-11-26 @ 18:46:24
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Matte

Vadå vet....hi hi....erkänner...klart att jag spanar in dig....

2009-11-26 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0