80% knulla...

...och 20% älska...
Efter 4 barn och 16 års äktenskap så ser det tydligen ut så... Så sa ivf hon samlevnadstjejen Katerina J...
Man fick tydligen skippa de där romantiska och bara "göra det" när tid fanns... Vill man ha det så? :S

Hon har tydligen kommit ut med en ny bok oxå där hon har skrivit ner kvinnors sexfantasier...
Hennes mamma hade kommenterat: "Du har gjort en BOMB! Man kan juh få en jätteorgasm utan att göra nåt annat än att läsa boken..."
Rätt bra betyg på en bok lr vad säger ni? Men jag vet inte om jag skulle vilja höra de från min mamma direkt... humm...

Lånade en annan bok av BS idag... Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren"
Tror knappast att den ger en annat än ögonorgasmer... Hon är en rackare på att skriva den kvinnan!

Var dit efter jobbet... Fick massa kramar, pussar och mys av barnen... Sen började de slå hjäl varandra... Typ...
Alfons skyndade sig till mitt knä och började prata innebandy samtidigt som han pillade mig i håret... Myyys...
Det gjorde ont i hjärtat att säga att jag jobbade den 13e när han ville att ja skulle komma och kolla på deras matcher... Moster älskar Er! <3

Watcha say?

*raaaaap* Kom precis hem från Ma och Mi... De bjöd på våfflor idag! Med grädde och jordgubbssylt... Mumms...
Tråkigt att jag inte kan hålla ögonen öppna efter maten bara... Antingen ger de mig sömnmedel i maten lr så är de deras soffa som är för jävla underbart skön... Troligen de sista... Haha...

*gääääsp* åååh... Fick en bit fiskelina av Mi oxå.. så nu kan jag hänga upp mina snöflingor i fönstret.. Tänkte att jag skulle ha börjat men vart finns orken??

Imån hade vi tydligen avd.möte oxå... Spännande... lr så inte...
Ska träffa M före... Fikaaa! :P

Aaaaaaahh!!! På tisdag ska jag tydligen på intervju oxå!!! Är inte ett dugg förberedd... Än...
Känns som om man inte kan göra annat än svara direkt ändå så... Ja har inga problem med att vara ärlig för de är de där jag vill jobba med... Ett tag till ivf... Tills jag vet vad jag vill bli när jag blir stor...
Känner ivf att jag har att ge och det är väl det viktigaste? Sen om de inte tycker att jag är lämplig så fine...

Ska jag dra fram gardinerna måntro? Stryka lite? Åh fy fasen va drygt det lät... :/
Aja... Vi får se...
Skulle verkligen behöva städa här hemma oxå... puuuh... Giv mig styrkaaaa...

Näe fy fasen... Här kan man juh inte sitta... Då somnar jag... *gääääsp*
Skulle behöva en promenix lr nåt... Väcka slöapan i mig...
Men jag är faktiskt inte frisk än... så ja får va lite slööö... :P

Matte: Dryg du ääär...




Fjonkan - Kissinöödii...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du byta jobb?? Spännande???? NYFIIIIIIKEN!!! :) Let me know bitch!

Läser btw fyrvaktaren nu. Börjar bli bra spännande! Har läst halva ungefär, men det går sakta framåt för jag orkar sällan läsa när jag ska sova ;) Mycket nöje!

2009-11-25 @ 21:21:58
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0