Tomten är far...

...till alla barnen... Men inte till mig för min pappa är rörmokare...
Och de där kom ifråååån?

Ah, jka va jätteduktig imorse igen.. promenix på nästan en timme... Kände att benen höll på att döö.. men jag stod emot och fixa de! hehehe...
Man förbränner bäst om man promenixar före man ätit frukost...
Frukosten åt jag i solen på balkongen.... Så underbart skönt!
Härligt och äta oxå... Vrålhungrig efter promenixen...
Sen en annan sak...  Såg hur jag va blank utav svett... Meee likeee... hehehe... Ja veeeet... ja är lagd åt ett knasigt håll ;P
Men de är så när man inte ser sig själv svettig så ofta...

Gääääääääääääääääsp.

Jobbat ikväll.. Branlarmskontroll som skrämde skiten ur pensionärerna... Inga branmän kom de heller... förbannade skiit...

Aaah... Tischorna vi kommer få från kommunal är ivf ljuslila...
Men ja ska ivf ha en VIT på mig om de regnar... Jag har lovat -och de håller jag... om mina beundrare står där med ett plakat så.... ;P    "Go Fjonkan!"   hehehe...

aja... nu ska jag hoppa ner i en renbäddad säng.... finns det nå mer underbart?! Jo de göre.... ;P

Fjonkan - har upptäckt att färgerna ute nu består i; Grönt, grönt...och...Grööööööööööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0