Ring, ring...

...bara du slår en signaaaal...
De ringde aldrig i min tfn nå mer igår... Satt inte uppe och väntade den här gången ivf... Lr ja, de blev juh sent ändå... Satt till nästan 00.00 så jag har sovit 5 timmar inatt....

Igårkväll... alltså senare... så gick jag ut... Småtestade att springa lite... Typ från lyktstolpe till lyktstolpe... hahaha... Nån som vet hur långt de är mellan dom? Aja, skitsamma... Jag tycker ja är duktig ivf...
Och de gick juh rätt så bra... hahaha... tjejen med noll kondis... Tur att det inte va så mkt folk ute... inga bilar heller...
Jag vet folk som skulle kunna betala DYRT för att få se mig springa... Min fanclub kommer stå i Gävle när det är Vårruset... Hoppas det regnar! ;P

Det borde stå en varningstext på fiberhavregrynen... lr ivf en OBS-text...
OBS! Du blir inte lika mätt som på vanliga havregryn! hehe...
OBS! Kom ihåg att dricka mkt vatten efteråt!
OBS! Kombinera inte fiberhavregrynsgröt och majs....   Som exempel... hahaha...

De blir nog bra de där...

Vilket tråkväder det är... Soligt ena stunden och sen regn den andra... Ser ut som om det ska börja åska vilken sekund som helst nu... Hoppas de blir uppehåll för då ska jag ut och springa lite igen senare...
Kan göra så eftersom "dejten" blev flyttad till ev imån.... lr nåt...

Funderar på om jag kanske ska åka hem till pappa en sväng... visst gåre nåt bra på tv på onsdagar? Typ efterlyst? Har ingen koll eftersom jag inte tittar på tv längre... Är aplångt mellan gångerna... Och då äre hemma hos nån annan...
Ah... som ni kanske redan märkt så innehåller min blogg MASSA viktig fakta.... hahaha...
Men ni behöver inte läsa... Och ni som gör det; Kommenteraaa! hahaha...

"Hey däär, men ska du gå, säg mig vadå, ska vi ta sällskap? Här ta min hand, gå med varann, jag menar allvar..."
Rätt värdelös låt... Hittade den i spellistan som Jojje lagt in... aja...

Har ivf tagit reda på diskberget som växt till sig rätt bra... De går juh snabbt att diska men de är juh så satans tråkigt...
Vill känna för det när jag tar tag i det... De är tur jag bara har 2st "gröttallrikar" -då måste jag diska när ja skitat ner dom... Och oftast så blire juh så att man diskar allt och inte bara dom...

Näe, här blir inga barn gjorda...
Ska man dra på sig palterna och åka en sväng månne?
Minne, Manne, Månne... Mammas Måååne Menar Mimmi... Hahahaha...

Fjonkan - Skulle haft en bååt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0