I can...

...walk a 1000 miles to be with you... nan nannnannna naaa...

Förlåt mig ty jag har syndat på en måndag... hehe... Efter planteringen hos Mamma igår (som för övrigt blev JÄTTEBRA!) åkte jag å Madde å handlade mat... Firre blidde det... mumms... Madde betalade OCH lagade ;P
Sikken sister ja haaar...

Ah ivf.. Efter turen på affären drog vi till macken... glassjakt on! hehe... Vevade runt med armarna i glassboxen i trekvart ungefär.... hehe... Madde gnällde över att de hade för SMÅ glassar... Svårt att välja... Jag testade ivf den nya Magnum-glassen... den som ligger i en karong... ah den smakade.... inget speciellt... De va ingen wohooo-upplevelse direkt...
Madde köpte en Daimstrut och en Geisha... Den sista slogs vi om... hehe....

När vi kom ut från macken hade jag ett missat samtal från Tysken... Så ja ringde upp lite senare... Hade velat ha skjuts...
Jag vet inte vad som är bäst/sämst... Synda med glass på en måndag lr dricka öl... hehe...
"Glass?! Du ska juh springa vårruset!! ....naaaw.... en glass kan du va värd...." ;) hihihi...
Jag hade oxå velat ha öööl...

Satt uppe till sent och väntade på att det skulle komma en het brandman och plinga på dörren... Men han kom aldrig...
Hoppet är det sista som överger en... De tror jag benhårt på...

Alltså.... Blommorna jag fick på födelsedagen står sig fortfarande! Kanske ja sa... men då säger jag det igen...
Jiiises...

Vad väntas av denna dag då... Skrev en shoppinglista... Ska väl dra iväg till ica och handla...
MÅSTE ha shampoo... Glömde helt bort det igår... Har dock en liten skvätt kvar som räcker till idag...
De kostar verkligen att ha långt hår... Fan 4 flaskor vadera / månad... Räkna på de ni!

Hehe... Madde... Vad har du under blusen Rut? Vad är de där som putar ut?
Fan oxå att de bandet försvann från jobbet... de va mitt favvoband! hehehe...
Kul att du blidde nöjd med kläderna! <3

Fy va tråkigt väder... Undra om jag ska åka och tvätta lite oxå... mm... Städade igårvkäll.. så att ja skulle slippa det idag... hehehe... Känns skönt nu lär jag säga... :)

Sa jag vad jag drömde? Om att nån va tvungen att kyssa mig för att jag smakade/luktade så mkt ananas... hahaha... sjukt... Va får jag allt ifrån...

Fick en lapp i brevlådan... Typ ta reda på din katt annars skjuter vi den... en sån lapp... Antar att det handlar om den stora bruna högen som en katt lämnade i mitt trapphus (såklart)
Tur man inte har en katt... är oskyldig där... Klart man ska ansvara för sitt/sina djur...

Neeeh.. nu blire ivf duschen... skönt... lr ska jag bada? näe då kanske ja svimmar... Ska juh alltid bada så jävla varmt... bäst att låta bli... hahaha...  igår höll jag på att ramla i badkaret oxå... hahaha... aja....


Fjonkan - Nothing else matters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0