Die sonne...

..har lyst i dagarna tvååå! och jag har varit ledig!! hihihiihi!! Hur skönt har de inte varit på en skala?! TOPPEN!!
Har legat i solstolen MASSA! hehe... jaah, jag har såklart börjat dagarna med promenixar... Igår gick jag i 2 timmar och 20 minuter? Och idag 1 timme och 3 minuter... Skönt att röra på sig... Jaaa,de var jag som skrev de där nyligen! Det ÄR skönt att röra på sig!  ;D
Har varit apvarmt ute fastän jag gått tidigt... me like! Dåligt röd man är i ansiktet och på kroppen.... hahaha...

Idag har vi varit på 6års kalas! Älskade lilla Alfons... som inte är så liten längre... jiiises... va tiden går fort...
Han fick shorts, t-shirt och en byggsats lego av oss... Han blev jätteglad för legot! Bad jojje bygga iohp det med honom.... hehe... Moster kunde inte låta bli att bygga lite hon med :P Älskar sånt där plåtter... hehehe...

Imån ska jag in och besiktiga bilen... Min nytvättade fina biiiil... Pappa hjälpte mig med den nu ikväll... Vet att katterna kommer ha gått på den imån.... Deär de som är så jääävla tråkigt... Jag hatar katter... ivf när de ska knalla på min bil......
AH! Att byta lampan i sidobackspegeln skulle gå på 800:- i runda slängar!! 800!!! Är dom helt jävla tokiga i huvet lr?!
Vi får la se va de säger om de imån... Funderar på att göra av med lite pengar oxå.... hehe...ska ivf in på bolaget! öööööl... För på fredag äre bessemerfest! wiihoo! hihihii... :D

Jaja... nu ska jag söva.. upp tidigt imån...


Fjonkan - I say godnight to you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0