Det skulle inte vara...

...helt fel med lite soffmyys nu... Slötitta lite på en halvdålig film och ligga och kramas... De va inte igår om man säger så... Inte i förrgår heller för den delen... hehe...  Sitter och lyssnar på myslåtar... och känner mig så mysig...
Faaaan... Man skulle haft sig en helmysig kille som lukta gott...... Mmmm...

-Mäh! De ringde en precis! Vilken tur jag haar! :D hihihi...

Varför gör du så att de pirrar i min mage? Varför?! ;) I love it...  I LOVE IT!
hihihihihi... Känner mig... nervös! hahaha...

Idag har jag jobbat... Glömde bort att jag hade matlåda med mig.. Seniloo.... Jag som verkligen var aphungrig och verkligen skulle behövt lite mat i magen.. hade kurs på em oxå... höll på att somna kan jag lova... uscha va jobbigt de va... 
Sen va ja tvungen att räkna solariepengar... Eva hjälpte mig att tömma då jag är för kort i rocken för att nå upp själv! :P Hehehe...
Imån ska jag banka... Är tvungen... Vi ska tydligen byta solarieleverantör oxå... Lr ja, de byter bara namn...  Och då va de tvungen att ha pengarna innan de lämnade över till de nya... Så de kan väl få det daaa... :)

De regnade efter jobbet så de blidde ingen promenix med M och vovvsis... Får ta det en annan dag... Så tråk när vi jobbar om varandra...

Ah! Ska jag berätta hur smart jag va da?!
Här har jag gått runt och letat efter min laddare till mp3´n... -Så ligger det en sladd med samma uttag på alldeles framför ögonen på mig! hahaha..
Skillnaden var att med den här sladde så satte man den i USButtaget istället för i väggen... De borde juh funka och ladda så med... tycker jag...
De visar sig...ska snart dra ut sladden...får se om den legat i 2-3 timmar och laddat i onödan ;P hahahaha... skulle väl oxå va såååå typiskt! hahaha...

Undra när jag ska ta tag i projektet med att måla databordet da... hahaha... De lär juh aldrig bli av... Men de skulle bli snyggt... Undra när hela sovrumsprojektet är fördigt... hahaha..


Åååååh va dryyyyygt! Jag borde verkligen putsa mina fönster... Men de är juh så satans jävla drygt!
Fast idag blire inte... hehehe... nån annan dag passar sig bättre! ;P

Näe.. Nu ska jag dra ur sladden... hohoho...



Fjonkan - väntar på att mys-och-lukta-gott-killen ska ringa igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0