Det märks...

...att folk börjar komma ur garderoben ;P Skämt å sido.. Men ivf ur sina hus/lägenheter nu när tempen ute börjar bli behaglig...

Efter jobbet i torsdags så ringde lilsis och sa att jag skulle komma till kalkbrottet och grilla... så jag tog med mig 3 frysta korvar och min kamera och åkte dit.. hehe...
Jag tycker det är så jävla mysigt med eld, vänner, mörker och mat... ja, kombinationen av de...
Blev ett helt gäng som kom dit... Några drack öl... (Dom är jag avis pååå... Men jag får mina öl nästa helg...
Då äre bessemerfesten... :) Hoppas på bra väder!)

Testade fota med min kamera under vattnet... Ja, de va ingen fyllegrej eftersom jag inte va full... Det går faktiskt att knäppa med den... gick ;P Näerå...  hehe... Bilden ser ut som en grön kräka ungefär... eeeeeuu!!
Men Jojje förklarade att kräftorna käka upp de där så de finns snart inge kvar... coolt... Han kan mkt den där Jojje...

Idag så lånade ja hem 3 barn efter jobbet... Åkte och köpte glass som vi precis hann öppna där hemma på gräsmattan så började det regna! Typiskt... men de verka som om de bara duggade lite lätt... Sen tvärdäckade jag på soffan till barnprogrammen.... Tur Madde kom hem och roade dom... Tog dom med på utflykt med fyrhjulingen... 4 st på en minihjuling... hahaha... Nästan som dum dummare... hehe...
På kvällen blidde det mat... Barnen åt som galningar... Va de för att jag sa de skulle få en till glass efter maten månne?  hehe...

Sen höjdpunkten; BAD... De gör PRECIS lika som jag och madde gjorde när vi va små... Satte sig på kanten och åkte kana så det skvätte vatten i hela jävla badrummet... hahahaha.... Jag skulle vilja testa igen, som tråkig vuxen... Men jag skulle väl antagligen göra illa mig.... lr fastna med röven på nå vis... bäst att låta bli! hehehe...
Badet avslutades tvärt då Melker fick kallsup och kräktes i vattnet.... hahaha... Och det bästa är...... Jag har det inspelat med kameran!! hahahahaha... (Y) Är jag BÄST lr vad?! hehehe...

Fyyy faaaaan va irriterad jag bli på internet när de stänger av sig själv... speciellt när man sitter och bloggar....
Ibland måste man starta om datorn oxå... Undra om man måste ta hit en datakille snart?? :P

Näe... fy fan... Känner mig rastlös... Har inte promenixat något sen jag blev sjuker... Man ska juh ta de lugnt då...
Och den där satans jävla förkylningen har juh suttit i hur länge som helst nu... Fast idag äre juh bra....
Men man känner sig ivf klubbad... drygt...

Just ja... Ja lär komma ihåg att be papps kika på min sidobackspegel... byta lampjäveln där... Ska juh in och besiktiga snart... skit skit skit... hatar att besiktiga... trööök... Men nu har man ivf en snajsig bil... :D

Jahapp... Kändisar har tydligen invaderat byn... Scotts... hahaha... Rajraj på logen ikväll med andra ord...
Frääänt! hehe.. näe nu blire till att.... ja... inte faen vet ja... hehehe...


Fjonkan - ser inte fram emot att kliva upp kl 5 imån igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0