De rinner...

ur både näsa och ögon... Olika konsistens på det bara! ;P Fy va äkklig ja ääär... hehehe...

Är torr på kroppen oxå... ökensprickor...  Smorde in mig ordentligt efter den långa,varma duschen...
Rakade benen oxå (för er sóm är intresserade av det...) Så skönt! Känner sig ompysslad när man gör en helrenovering sådär... :)

Idag äre dax för Vårruset! Ah... Jag förstörde juh min "kondition" med att gå å bli förschnyld... *snörvel*
Hehe... Lr förstöra och förstöra... hehe... Den fanns väl aldrig riktigt där... men men... hehe...
Det här blir alltså mitt första Vårrus... Jag har rätt så nya skor som jag gått in hyffsat...
Eftersom jag har så korta ben så räknar jag inte antalet mil i benen utan timmar jag gått... hehe...
Innan jag blev sjuk så hann jag med att gå 3,5 timmar... Jaa... på  2 dagar alltså...  + massa mer timmar innan det...

Till frukost idag blidde det en tallrik gröt och ett glas med brusalvedon... Stadig frukost ska det va... *ryser*
En annan tjej som ska med och gå ruset ikväll skulle käka rostat bröd och Tradolan...  hahaha... vilket gäng vi är...
Men ja tycker vi gjorde de bra som fick ihop ett gäng! *snörvel*

Jahapp.. Jaa... jobbade igår... slutade kl 14... Efter det åkte jag hem till M och vovvsis... Varmt och skönt ute i solen!
De va annat jämnfört med idag... Grått ute... De sa att det skulle regna... Till mina fans stora förtjusning! ;P

Sydde upp byxorna igår oxå... trodde ett tag att jag sytt dom för korta.. hahaha... de skulle ha sett ut... komma med kortbyxor på finare tillställning ;P Aja, men nu äre gjort...  Skönt... Nu ska de bara strykas lite sen äre klart... men de tror jag att jag gör imån... Känns konstigt att dra på sig de där kläderna igen... de va ett tag sen nu...

Näe... nu blire till att kanske diska lite och laga nåt att äta...
Börjar bli hungrig igen... hahaha... Food face...


Fjonkan - vill vara FRISK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0