Chockade...

...Jojje idag genom att smaka på vildsvinstälknöl... Han trodde absolut inte att jag skulle våga smaka... hahaha..
Vafaen... ja va juh hungrig juh! ...sen så smakade de jun som vanlig gris...typ...

Jobbade en kortis idag... de va superfint väder när ja jobba...sen efteråt blidde de sämre... Hann gå en sväng runt dammen med M och hundarna innan de började bli mörkt på himlen och blåsa som en tok....

Åkte hemoch lagade mat... Blodpudding... hahaha.. Jojje vågade inte smaka det :P

Somnade på soffan en sväng... Vaknade av att Madde sa att hon ställt undan mina vinterdäck... i vanliga fall så skulle man kanske va glad och tacksam.. men ja blidde tokig då ja inte ville ha dom stå utomhus... va inte så sugen på att ha kattpiss på dom... skitförbannad åkte jag å letade efter dom... Efter ett tags letande så hittade jag dom inte...
Ah... de visade sig att de va de gamla vinterdäcken som va undanställda... och dom får kattjävlarna pissa på bäst fan dom vill... Så jag blidde förbannad i onödan.... typiskt...

*gäääsp* har syndat såhär på fredagkväll med 2 glas kall oboy...satan va gott de vaa! hahaha...

vet inte hur jag ska fördriva helgen... är sugen på att göra något men de är juh ingen som är hemma...

så de blir väl till att sitta här i skogen med Halta Lotta, Kax Fia, Lort Maya och Kåt Knut...

Sitter och tittat på finalen i Singing Bee nu... mer spännande än så blire väl inte förstår ja...


Ååååh! IKEA reklaaaaam... M berättade idag att hon varit där och shoppat massa nytt och roligt... Jag vill oxåååå!!

Har 200 i presentkort där ivf... Vill fortfarade fixa lite i sovrummet... Ska kanske måla lite till imån om det är skitväder ute dvs...äre vackert ute så blir de en promenad och sola...

ajaaa...


Nu blire en komedi på 3an... Loser... Får se omja orkar hålla mig vaken.. tant therese...



Fjonkan - I was paid for lovi´n you baby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0