Stressad....

...och nervööös... Mkt jag ska hinna med idag...

Sola. hehehehe... För att det är så undebart skööönt! Looove!

Handla - Får matgäst ikväll... Oh la laaaa tänker ni säkert... och de gör ni alldeles rätt i! :D
Ska bjuda på nåt "a la Fjonkan"... Och de kommer säkert smaka braaa.... hoppas jag....
Roligt att bjuda nån på mat som skulle kunna äta typ sand och säga att det är gott!
Inte så illa men ni hajjar... De är skönt om man inte är så kräsen.... :)

Banka. Solariet lär betalas oxå... Så de ska fixas! Mkt med det där...
Tycker annars att det är jätteskoj att vi fått så mkt beröm för att vi pimpade upp solariet!
Det var verkligen uppskattat! Så roligt att göra nåt då! :)

Ah, men sen de vanliga... Städa åh fixa å dona....
Fattar inte att jag har börjat stressa upp mig...för så lite eg....
Men men... De blir la som de bliiir...
Lär förbi Jennie oxå och hämta mirakelkryddan... mumms... :)

Helgen då...sa jag att den va kanon?? :D
Meee looooove Harrys....

Näe, de blir typ frukost och dusch nu snart.... Måste steka bacon med.... :S
hahaha.... Så de hinns vädras ut....

"Jag rullar neråt i 6tiden?"
"Sex blir bra!" ;P

"Tror du datorn vet om att jag ät trött?!"  hahahahaha....
Gjorde IQ test igår... Hade mer än 14 och mindre än 90....  -89.....
Så jag fixar kniv och gaffel... :P

Fjonkan - Ska bjuda "107an" på midda ikväll! ;D

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Om du hade sagt nått,så hade jag kunnat följa mää ju.. aja,lycka till med middan ikväll.. ;) Jag vill ha en fullständig redogörelse imorrn,eller ikväll.. hänger iof på hur sent det blir.. hehe

2009-03-04 @ 18:06:31
Postat av: Lil Sis

Du är så jäkla snuskig 3s :D

2009-03-05 @ 20:26:48
Postat av: Bigsis

DÅLIG uppdatering!!!! DÅLIG!!!!!!

2009-03-05 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0