Sooool...

...jag blir lycklig av sooool!
Så härligt att vakna när solen skiner in genom fönstret!
...tog låååång sovmorron idag....
Man blir trött av att leva nyttigt... Åt bara nyttigt igår... hahahaha... Ah, jag drack blåbärssoppa och de är juh inte så jävla nyttigt då men...
Annars så... *stolt*  Äter man mkt nyttigt så man blir mätt slipper man sockersuget efteråt... Visst är jag duktig som har märkt av och fattat de?! hohoho...

Kul att nån kommenterar!   =)  ...du kan väl ivf skriva första bokstaven i ditt namn?! Ser skittråkigt ut när det står anonym..... aja.... Ja ska jämt klaga! ;D Men de är för att jag är så jävla nyfiken av mig... hihi....

Näe, nu blir det till att trassla ut håret..... fy fan hure ser ut efter en natts sömn.... Ser ut som ett penntroll ungefär...
Sen blire till att tejpa foten... lr hälen ivf... har lyckats fått skavsår.... Vill inte att de blir större... SEN blire en promenix i solen.... och efter det; Havregrynsgrööööt!  Aaaah, ja vet att de är många som blir avis på mig nu.... Havregrynsgröt är juh kalas..... lr?!  ;P hehehe...


Fjonkan - är flickan, i reklamen, som har tagit charmexamen....    eeeh?

Kommentarer
Postat av: första bokstaven i ditt namn

Sockersuget finns ju alltid där, även om man är mätt, tycker iaf jag :P havegrynsgröt är helt ok!

2009-03-26 @ 14:19:32
Postat av: Syrran

Man kan ju alltid kolla upp ip nummer,om folk är så hemliga å du är nyfiken... ;)

2009-03-26 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0