Myskväll...

...ja, det blev det! M hörde av sig och sa att hon va lite piggare... Så de blidde kinamat och robinson hos henne... Sen tittade vi på en Wallander-film... Ja vet inte va ja gillar att de blandar engelsktalande skådisar i en svensk miljö... lite mysko... "Köört! You must come and see this...." Fånigt.. Näe... Svenska versionen är bättre...

Ulf hörde av sig... några timmar senare... Han var förkyld och satt hemma hos mamma sin och titta tv...
Mer blev de inte... hehehe... En annan gång kanske... :)

Ah! Jag har hår på bröstet! ...hundhår... Hela jag är pälsbeklädd! hehehe... Har myst med vovvsis... Herr H vill jag ta hem! hehe... De vile inte hans mamma :)

Man lär komma ihåg att ställa om klockan inatt med... lr inatt...det är juh nu... Ska bli spännande ifall de ställer om sig automatiskt... Mina kanske ställer fram sig 2 timmar! hehehe...
näe... fy faen...


Fjonkan - gillar kinamat-och-filmkvällar...  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0