Har ont i...

...huvudet... Har säkert druckit för lite idag... och alla andra dagar med... varför glömmer jag bort att dricka?! dumt.

Haha... hur kunde du glömma kiwi-grejen BS?! Du va juh den som garvade mest åt de.... hehehe... Du kunde juh inte ens prata i tfn för att du skattade så mkt!
Om de hade nån effekt på mig? -Näääe.... Synd nog.. De kliade lite på tungan bara... Kunde stänga munnen utan problem så den va nog inte ens lite svälld...  Varför kan de aldrig hända mig nå kul??!! ;P

Demenskurs idag på em. Lite samsamma... Men de är skoj att göra nå annat än bara jobba och få betalt för de dessutom...
Var å hälsade på Tvuan å kollade hur de hade det idag... Lång trång gång är deras kinesiska namn... brrr...
Men annars vare fint å så...

Jobbade efter kursen.... Riktigt roligt hade vi.... och allt flöt på... En bra dag på jobbet :)

När jag kom hem hade jag energi kvar så jag bytte om och tog en promenix på 45minuter... typ...
De va grymt skönt ute! De va lite kallt åt öronen bara... men annars så.... :)

Näe, nu ska jag lägga mig och läsa lite...



Fjonkan - HA! Har ätit sallad idag igen! :D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha,ja fy faan va jag garvade!!!! Stackers Niklas.... Men är du säker på att du fick i dig allt skal då????? ;)

2009-04-01 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0