Förlåt mig ty

...jag har syndat...
Hehehe... Näe, men i de stora hela tycker jag att jag är rätt duktig...
Så här mkt sallad kan jag inte komma ihåg att jag någonsin ätit som jag gjort de senaste dagarna... *tjata, tjata*
Och nu så kommer helgen.. och på helgen FÅR man unna sig nåt... Så jag tog en dammsugare hemma hos papps... Ijaiks... hehe...

Jajjemen... Fredagkväll... Och vad gör man? Bjöd in mig själv på mat hos papps... Kåldolmar... Lite sås... Och sallad...
Sen blev de 2 maskiner tvätt och Så ska de låta och lite Lets dance....
Och om jag ska erkänna så är jag lite småförälskad... Aaaah.... Killar som kan sjunga är juh så jäääävla najs...
Så min senaste förälskelse heter David Lindgren... Mmmmm....
Det är okej om han inte ens har hår på bröstet... Ja gillar det ändå inte! Men ååååh så bra han sjöng... Mmmmmm...
Ah... Förälskad vare ja... ;D

Sen så tycker jag nog att rätt par vann i Lets dance... Bagge tog vinsten för givet... hon va så jävla säker...de såg man juh!
Och Annika blev juh så fruktansvärt glad efteråt! Hon är så duktig! hihihi..
...fast... Bagge är juh snyggare än han som vann... Vem skulle inte vilja ha en kropp som hon?
Aja... Så kommer ja oxå se ut efter all jävla sallad.... *muttrar* hehehe...

Fasen ja va på affären ikväll men ändå så glömde jag att köpa mjölk... aja... de får la gå ändåå...

Jag kan juh tacka för rådet käre BIGsis... Hade varit mer impad över om du vetat hur man gjorde när man kikade IPnr.. hahaha.... Ja kan de deff inte... Såååå... alla kan vara lugna... fortsätt kommentera bara...  Ja ska inte kolla upp er.... lr nåt.. :)

Uj uj uj....vad man blir erbjuden massa skamligt ikväll... Tyvärr tackar ja nej till allt... hehe... aptrött... Eh... Är aptrött min anledning till att få slippa....? Ja... eeeh... Näe nu så säger ja inge mera.... Idiot...


Fjonkan - vet nåt som inte du vet....

Kommentarer
Postat av: IPnr

Hehe, jag är lugn. Och visst var det rätt att Samuelsson vann, Bagge har ju dansat förut. Fast Morgan var i alla fall bäst :)

2009-03-29 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0