Den BÄSTA dagen...

...på jobbet NÅGONSIN!!
Hahahaha... Vad hade jag gjort som gjorde att jag förtjärnade det?! Jag tackar, jag tackar!
Kl va typ, 18.30...
Stod i köket och slängde maten som blev över... och DÅ...
Då kom det en heeel höög med BRANDMÄN inramlandes!!
Det var tydligen inget som hade hänt... De va bara nån kontroll av lokalerna....
Jag säger bara; UJ UJ UJ!!
Jag blev så till mig att ja skakade efteråt... hahaha... Var tvungen att skicka iväg sms till alla ja känner för att berätta... hahaha... Men min fråga är; Varför tog det 7 jävla år innan dom kom??!! Om de bara visste som jag väntat! ;P

Ah, som ni märker är jag hemma från fjällen och semestern... Åkte hem redan på fredagkväll.. var hemma mitt i natta...
Skönt...
TACK MADDE OCH JOHN FÖR SEMESTERVECKAN I LOFSDALEN!

Och sen vill jag bara säga att ja tycker det är skitroligt med folk som läser min blogg! Men jag tycker de är roligare om ni kommenterar...  Bekräftelsetorsk som jag ääääär ;P

Jahaaapp...
Mer då... Fick en trevlig inbjudan igå via sms... "kom hit och kika på Beck".
Ja gillar Beck... Gunvald och han grannen är BÄST...
Åkte till J... Först fick jag mig en rejäl utskällning... Sen fick jag hångla... De går snabbt i vändningarna, hehe...
Eg var det inga drömprinsar... De va håriga... En var svarting... (minuuuuus) De va inge vidare bra på att hångla heller så vare bra med det... De var alldeles för rätt på... Missade min mun i sin iver... hehehe... Näe...
Sist jag hånglade fick jag ont i halsen...... Bäst att låta bli det... ;P

Ah, de blev en långpromenix på kvällen innan Beck oxå... Så skönt ute. Faktiskt.
Svartingen satte sig mitt uppe på toppen av en stooor snödriva och skapade brun mjukglass...
Jag skrattade inte åt honom...  Skulle väl aldrig skratta åt en hund när den bajjar...
Jag fnissade lite åt själva valet av plats för utförandet........

Tack för kycklingen förresten! :D

Ah... Åkte hem till Hoo... Kattorna vill ha värme på natten.... Instängda i köket... Jag och han den där jävla idioten Frtizel lr vafan han hette... Gubben som höll folk instängda hur länge som helst...
Fast mina katter fick ivf gå ut morronen efter....

Jooo... Imån... Bytte jobbskift... Ska jobba fm och gå på föreläsning på Folkan på em... Spännande!
Mkt utbildning och sånt nu... De tycker ja om...
Ska träffa M efteråt imån... Hon har intervju i Falun imån kl 9.... *håller en tumme*
Ska bli roligt att höra hur de gått!

Prata med Emma på Msn... Hon ska lära mig japanska...
"Skit ner dig din jävla apa" ska hon lära mig... Den meningen kan man ha nytta av...
I trafiken... lr på jobbet... ah... ja ska flina och säga de... och sen göra tack-(lucia)-tecknet och buga...
Hur många kan japanska lixom? Skifränt val av språk att läsa :)

*gääääsp*

Har börjat fundera över mina matvanor... Lr ja... funderade om jag skulle ta och byta ut all potatis, pasta och ris mot grönsaker istället... Så gott de går.... Sallad är nog inte så tokigt ändå...
Aja, vi får se... Såhär veckan innan lön finns de just ingeting i kylen/frysen att gnaga på...
ajaaaaaa...

Mli; har du smakat bantar-salladen nångång?
Jag; Näe, ser de ut så kanske?!?! hehehe...

Näe, om jag ska ta å lägga mig och läsa om halshuggna hästar och hängda tjejer...
Boken ja börjat läsa... Marie Jungstedt... Den inre kretsen... Ja älskar juh mord och blod... att läsa om alltså...
hehe...



Fjonkan - ska börja äta havregrynsgröt mer kontinuerligt... oooo...svårt ord... hehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men brun mjukglass, varför finns inte det? blev lite sugen nu :P

2009-03-25 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0