Och sedan...

...vaknade jag upp i en skogsdunge kl 8 på morron... Våldtagen och övergiven... Kläderna var smutsiga... Mobilen och kameran var stulen... Alla kort i plånboken var utslängda runtomkring mig... Jag hade ett jack och en bula i bakhuvudet som tydde på att jag blivit nerslagen... Fasen va ont det gjorde...
Inte visste jag var och hur jag skulle ta mig hem...
Haltade iväg ner efter vägen... Mitt vänstra knä var trasigt... Hittade tillslut ett hus... Knackade på och  bad att få låna telefonen... Upptaget.... Inget svar... Vart var alla denna söndagförmiddag? Testade ringa alla nr jag hade i huvudet...  Tillslut svarade min jourhavande kompis som kom och hämtade hem mig...

Ölen var lite för god denna helg....

Kommentarer
Postat av: Anna

Med gumman! Vad hemskt! Hur mår du? Dum fråga men..

Många kramar Anna

2009-06-08 @ 13:32:35
URL: http://novalii.blogg.se/
Postat av: Bessermerstjärnan

fyfan vad hemskt :(

2009-06-08 @ 19:04:25
Postat av: Anonym

Du kan ju inte skriva sådäär!!!!! Folk tror dig ju... Nä,fy på dig! Uppdatera med sanningen nästa gång!!!

2009-06-09 @ 12:57:56
Postat av: Anonym

Tycker du att våldtäkt är något att skämta om???Något man tar med en klackspark?

2009-06-14 @ 21:15:55
Postat av: Anonym

Folk kanske inte ska vara så jävla nyfikna heller.

Man kan inte ta allt som skrivs på bloggar seriöst, känner man personen som skriver så vet man vad som har hänt o inte har hänt.

Tagga ner för fan.

Hofors i ett jävla nötskal! Rikspuckon.

2009-06-18 @ 01:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0