Luften...

...gick precis ur mig...
Guud så trött jag blev...

Kom nästan precis hem... Va till pappa och tvättade 2 maskiner nu på kvällen efter jobbet...
Skönt att ha de gjort..

För en gångs skull så har de varit en lååång helg...
Slutade kl 12 i fredags och började kl 16 idag...
Helgen har varit fylld av god mat, trevligt sällskap, öl och massa mys...
Och såklart massvis med sol och lite bakfylla...
De sista va jobbigt... Höll mig i skuggan hela lödragen... Trodde väl aldrig jag skulle bli ljusskygg... Uj va jobbigt de va...

Tog igen de ja missade på lördagen på söndagen och idag innan jobbet... Fy faen va ja har pressat!
Uuuuu! Me lajkk!

Nu kom mina nattgäster.... lr... nattgäst... En bara?
Jahapp...


Fjonkan - laddar om till nästa fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0