Klockan är...

...21.34 enligt min dator... och jag håller på att koka grönsaker för fulla muggar!

När jag kom hem hade jag matlåda i kylen som min älsakde lillasyster gjort <3
Lax i nån sås... Så den får följa med imån till jobbet! :)

Imån gör jag 7-14. Efter de hemligt möte, sen fika med A på Hanssons... sen ev till J och stötta henne i lägenhetsvisningen... de va tydligen 4st som ringt idag... Så lite efterfrågan lär de juh finnas... kul :)

J va på ultraljud idag oxå! De fick jättefina och tydliga bilder på "lillsnorre". Äh...de kunde inte se någon snopp än... de ska in igen om en månad... DÅ vill vi ha reda på hure såg ut mellan benen på bebis! ;D

Fasen va snabbt de koka klart...

Jahapp.. Jobbat idag.. börja 10.45 och gick till 20.00. Rast mellan 15.00-16.00. Lyxskift.. va de verkar :P

Just nu ser ja fram emot HELGEN!
På fredag äre midsommarafton! Redan! Hihihi!!
Åh jag blir alldeles sprallig i kroppen när jag tänker påt ;) hihihihi...

Hoppsan... fan... oj... hehe...
Asså... Fy fasen va de går toapapper när man har stadsmänniskor på besök ;P Näe...  Men mer ivf än va ja är van vid.. Ifall ni ville veta...
Lär skriva en inköpslista över vad som måste handlas hem till helgen.

Toapapper. Tvål. Nåt att knapra på på kvällen. Bakismat.
That´s it. hehe.. 
Har kyckling i frysen som ska grillas... sallad å grejs har ja... och bea... och... sist men inte minst; Öll! ;D
Just ja... lär kolla upp de där... hur de ser ut med att grilla i tätbebyggt område...
Syrran tyckte vi skulle smälla upp grillen här utanför mig och grilla... men jag vet inte hur jävla poppis de är...
Ah de visar sig.

Näe... Jag funderade på en promenix såhär på kvällskvisten men de ser ut som lr mer känns som om ja är för trött... Skulle ha varit härligt med lite frisk luft men de kanske blir till att öppna balkongdörren bara... ;P
Va slö jag lät...
Har varit rätt lat på senaste... Hamnade i en svacka, precis som vem som helst kan göra.... pga vissa saker... Har dock inte tröstätit som ja bruka kunna ha gjort tidigare... så de är ivf bra...
aja...skitisamma...
Nu blire väl snart soffan... Sängen upptagen inatt igen...


Fjonkan - levde ett nyttigt liv ett tag ivf! ...ska ta tag i det igen... lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0