En till såndär...

...tokhelg hare varit! Hehe...

Eftersom det ena 30årskalaset inte blev av så gick jag på ett annat :)
Kl va 20.30-210.0 ungefär på lördagkvällen när jag kände att, näe... de här kommer inte gååå! Jag klättrar på väggarna snart om jag inte gör något!

Slängde iväg ett sms till M, min käre granne... "Hej. är du hemma?"
Hehe.... Och när hon svarat att hon va de så skrev jag: "Vill du med på fest? Jag bjuder på öl."
Fick tillbaka; "ja dricker inte öl men kan följa med ändå som sällskap"
Mitt svar; "Va bra! För jag har cider hemma oxå!" ;P
Jag älskar att vara impulsiv!

Jag slängde mig i duschen... Panik-rakade kroppen... (Helt otroligt men alla kroppsdelar sitter kvar!) Och ja kunde tom raka mitt krigsskadade vänsterknä då skorpan äntligen är borta (bortpillad)...
Allt tog bara 10 minuter, högst... De är säkert!

M kom över och vi la make och drog i oss en flaska var... Sen knalla vi iväg neråt Torsvägen...
Vi va snabb som blixten! höhö...

Där nere hade de slagit upp partytält och de satt några i ett hörn och trubadura...
Reaktionen när jag kom in i tältet var rätt oväntad... De såg ut som fågelholkar...  (Inte för att ja va ovanligt snygg just denna kväll utanför att jag kom överhuvudtaget...)
De tyckte jag va jätteroligt... :)

Bäst på kvällen va M´s "slå trubaduren i huvudet med gitarren" Och M´s kort på diverse saker.
Så jävla sjuka grejer... Bland annat de där kortet hon knäppte under borde på Gästis... (ja vi gick dit sen...)
Man ser 4 par ben och en hand från innehavaren av ett par svart-mönstrade strumpbyxor/leggings, på ett visst ställe...
Hahaha... Men kortet på den fula högtalare i hörnet och de på min röv är inte så dåligt de heller! :)

Jag är ett par örhängen fattigare efter denna helg... Och de blev inte så många timmars sömn...
Men vad gör det om hundra år? Jag hade skitroligt!
TACK ALLA!

Nu snart blire till att diska och renbädda... Åter till den trista vardagen... hehe... Vilken kontrast...
M och J kommer och sover över...

På fredag äre midsommarafton oxå! Wooohoo! Gästis igen! Gästis 2 ggr på en månad är rekord!
Det brukar bli högst 1 gång/år... hehe....
Nytt tema för ikväll! Dock liiiite hemligt än... De som kommer får se!


Svar till den anonyme kommenteraren; Jag tänker inte ens kommentera din kommentar då den va så jävla dum...



Fjonkan - leva livet, kom så ska vi leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0