De har lagt...

..sig.. lite... Ångesten...
Men jag har fortfarande ont i de där jävla knäet... Varje gång jag sätter mig/ reser mig så påminns jag om denna satans helg...

Jaa... jag drack för mkt...
Jaa... jag dansade på bänkarna...
Jaa... jag ramlade och slog i knä...nånstans...
Jaa... jag tappade bort väskan...
Jaa... jag kommer inte ihåg allt jag sa...
Jaa... jag blev filmad och det knäpptes kort på mig i de tillståndet...
Jaa... m.m.

Eg låter det ganska roligt... näe... inte än... hehe... ja testar läsa de här om några dagar få se... hehe...


Fjonkan - har ivf ätit lite idag...

Kommentarer
Postat av: Bessermerstjärnan

Och vad hände sedan?

2009-06-07 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0