Tänkte...

...gå en sommarkurs där man får lära sig att hålla ihop benen... 

Jaa... Alltså... inte på de viset...
Ja tänkte mest eftersom jag ska ha klänning på mig på bröllopet...
Hur i hela friden ska jag kunna sitta i den?! aja... De löser sig på nå vis... Fick ett hett tips av min käre vän och kollega A; "du lär juh dra upp den lite innan du sätter dig!!"
...Som om jag inte räknat ut det själv... hehehe... Nog för att jag är blond allt men.... ;P
...Ska gå in på HiG´s hemsida och kika utifall.. Man vet juh aldrig! ;P

Sitter och väntar på min käre lillasyster... Det var timmar sen hon sa att hon skulle äta frukost och pallra sig iväg hemåt...
Vi ska ha en testa-klänningar-dag. Hon ska få hjälp att snöra sig och jag att dra upp dragkedjan...
Dragkedjan i min stl 38-klänning.... ;D

Lär kanske börja med min diet igen... Om jag fortfarande ska kunna komma i klänningen den 31a... hahaha... Ska åka och handla idag... Toapapper och shampoo är prio ett...

Usch... Nu blev jag sådär bröllops-nervös igen...
Lr är det för att jag inte ätit något idag? Fy på mig vad jag fuskar...

Vaknade sent igår kväll...
Satt uppe till nästan kl 04 vid datorn oxå...
Lätt hänt när man pratar på..... hihi...  :)
Vaknade kl 9.30 idag... Jättepigg! Hoppas jag tagit igen all sömn jag skulle ha behövt i helgen... :)

Ååååh... Ja skulle ha köpt de där jävla skorna! Börjar ångra mig lite...
150:- Va dum ja va... Nu finns de säkert inte kvar när jag ska ha dom...
Ska åka til Falun och de där nya stället kanske och kika... humm.. Jo...
Ska jag ha guldiga skor lr vita?? Jag har svårt att bestämma mig... Får ta ett snack med systrar få se... Va de tycker... :)

Näe... fy fan... Jag håller på att svälta hjäl!
Kanske jag ska göra någon nytta idag med... lr...? Hahaha... Jag har juh SEMESTER!!

Nu först ringde sister ister... Äntligen!
Jao jao! Hon kommer antagligen bli galen på mig när jag inte är klar... hahahaha...
Lär skynda!



Fjonkan - Fick höra världens roligaste nyhet igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0