Näe, nu så...

...vare längesen jag uppdaterade!
Härräguu...
Kan ha haft med vädret att göra... Har solat järnet när det varit fint väder juh!

Jaa... åh härräguu... har haft en såndär tokhelg -igen! Fast denna helg så kombinerade jag allt med JOBB...
Ingen vidare kombination men det går väl nångång ibland...
Efter jobbet i fredags drog jag ivåg hem till AG och började dricka öööl... De va juh trubadur där igen då...
Denna gång en gubbe...

Va rätt mkt folk där fastän vädret inte var så bra...
Ett tag innan vi åkte upp så vare värsta ovädret med superstora regndroppar och åska...
Men de avtog... tur de :)
Och mygg till förbannelsen... *klia, klia*

Ja härräguu....
Hur man är... Eg så skulle man vilja va lika rapp i käften  och impulsiv som man är när man har druckit, när man är nykter... De skulle va lite roligare då...
Jaa, nu skällde jag bara över en felbställd bjudöl, sa åt gubben ta på sig tischan igen och sen bad jag snickar´n bygga om staketet på jobbet då de va för högt... och för fult... :)
Ja va en sväng på Depå... Och vad jag skulle in dit och göra det vet ja inte...  De va inte alls mkt folk där...
Man gör dumgrejer när de blivit för mkt... Men jag ångar inget.... :)
Ordnade ivf eskort till dit där ja sov... Så lite klok va jag väl ivf :)
Tackade grabbarna genom att springa (!) ifrån dom... hahahaha...   Aja, de va ivf snällt av er :)

Kom hem kl 10 på fm... Efter att ha babblat hela natten...
Duschade...
AG hade gjort kycklingsallad och de va SÅ jävla gott att ÄTA! :D
Drack några muggar cola...
Sen iväg och jobba till kl 12.30... hahaha... Var inte riktigt med i matchen men andra halvlek tycker ja själv att jag gjorde rätt bra ifrån mig... hehehehe... 
Lagkaptenen AG skulle ha stannat kvar på bänken om man säger sååå... ;P
Men hon gjorde de bra ändååå... :) Impad som faen... :)

Aaaah.. vikken helg :)
Vad jag vet så sov jag 4,5 timme.... Kan hända att jag slumrade till lite där på lördamorron...

Igår efter jobbet hjälpte jag J och N att flytta... Kom hem kl 19.40...
Satt vid datorn lite...  Sen blev de sängen tidigt...  Aptrött!
Sååå såhär efter 12 timmars sömn känner jag mig som en hel människa igen! Underbart!
Nu blire väl en dusch och lite frukost... Sen tänkte ja åka och tvätta... Har ett berg av tvätt...
De va dee...


Fjonkan - de va INTE jag som kräktes på jobbet...... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0