Huslig som...

...faaan... De kan man säga att jag var igår/idag...

Var juh så illa tvungen när jag tagit fram firren...
Började bra ivf.. Hade ur gräddfilen ur kylen så den EXPLODERADE på golvet... Fick börja med att torka... Höll på att börja gråta då jag va så jädrans trött... Men bet ihop...
Där rök den kalla såsen till firren...
Så jag gjorde äggsås för första gången i mitt liv! Woohooo! Med ½kg salt till så gick den att äta ;P

Efter det fick jag för mig att gå till affären.. Handlade på mig så jag kunde baka lite...
Tidigare här baka en kakjävel åt pappa  med som han kunde frysa in och ta fram när de kommer folk... Får fan skämmas... 2 ggr när Larssons varit där så har han inte haft fikabröd... Pinsamt... Ah.. Den kakan blev okej...

Till mig bakade jag hallongrottor och... vafan heter de.... mockarutor! Så de ligger fint packeterat i min frys nu... Sååå
VÄLKOMMEN! hehehe...
Vad gör man inte för att locka hit folk? ;P

Idag träffade jag tjejen som ska gifta sig, över en fika... Checka av lite...
Ska kika mera på fredag i lokalen... Har äntligen fått tag på 2 tjejer till som ska hjälpa till! Tack så jättemkt M & E! Kanon!

Jahapp... Jobbat ikväll.. Gått bra...
A hade så jävla ont i nacken så hon gick på Trallallaaa-tabletter..  Ja vill oxå ha sånt! Man får jättestora pupiller, rödsprängda ögon, sluddrar, vinglar och verkar ha skitkul! :D
Näe, skämt å sido... Fy vikket helvete att ha sådär ont.... Lider med dig vännen...


BS: Ibland är de tyngre än vanligt... Upp och ner... En ständig berg och dalbana... Livet är orättvist... Du är inte ensam om att kunna göra VAD SOM HELST för 5 minuter igen... Vi får vara glada att vi har varandra när vi känner såhär... *kram*


Mmm.. Hua va trött jag börjar bli...

Har ringt runt och kollat hure blir med firandet av M & M´s bröllopsdag...
M & J blir med...
A om hon lyckas byta lr få ledigt...
P är frågan... Som sagt, de skulle va roligt om vi kunde komma dit som en familj.... mmm...

Hittade på mina ringar ivf... Ringt runt om de som en galning idag med... Mina guldringar som ja är så rädd om....
Minne... De får övernatta i Hofors nån natt till... Lär ringa och kolla så han är hemma innan ja hämtar dom....

Duktig man är när man kommer på flera dagar efter festandet att ringarna är borta...
Ja lär sluta upp att va ute på dåligheter...
Men ja vet juh hure blir, nån helg bara så äre kört... Damn...

Näe, nu blire snart sängen... Lär möblera om den som den stod igen... Jag kan INTEsova i den som den står nu - rakt ut från väggen... Omöjligt.. Jag vrider och vänder på mig... Känner väl att jag inte har något bakom mig och då sover jag osäkert...
Har man väggen bakom så kan man låtsas att man skedar med den ivf... ;D
Myyyys.... hahaha...

Appropå myys... Om några veckor kommer det ut bilder på fejsan när jag gränslar målisen... Agge ska vara fotograf... :D
Tjohooo! hahahaha... De ser vi fram emot!

Jädrans va ja ska babbla...


Fjonkan - pratkvarn... ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0